« Tagasi | Ja sa mõtled, kuidas ja millega see auk täita. » | Different » | Paradiis on su nimi? » | Tänaöine Tema » 

neljapäev, juuni 17, 2004 

KÕIKE PARIMAT!

KÕIKE PARIMAT!

Ta on minu jaoks täiesti võõras inimene. See, et ta on viimased mitu tundi mulle kaevanud enda valust ja rääkinud enda x sanatooriumis käimistest, mille peale ma mõningaajaliste intervallide tagant ahah või mhmh mühisen, see ei tee temast isegi mitte minu tuttavat.
Ta on inimene, kes on hetkeolukorra mõjude tahtel minuga samas kohas samal ajal. Muud ei midagi! Kui ma näen teda kunagi, ei ütle ma talle tere, ma ei naerata talle tuttavlikult. Ma olen suhteliselt kindel, et ma ei tunne teda isegi mitte ära. Ei, tegelikult tunnen, olen Detailiseerija.

Mis õigusega soovib ta mulle "Kõike Parimat!"? Ma ei vaja tühje sõnu. Ja ma tean, et need sõnad ON Tühjad! Võõra inimese sõnad ei saa olla Täis. Mitte kunagi! Või...? Ei, ei saa!!

Olgu peale siis Parimat. Aga Parimat vaadatuna tema vaatenurgast? Või minu? TA JU EI TUNNEGI MIND! Järelikult siis tema vaatenurgast.
Ta võtab endale õiguse soovida MINULE "Kõike Parimat!" vaadatuna ENDA vaatenurgast. Mis paneb teda arvama, et Tema Parim on ka Minu jaoks Parim?!



      Näita ennast

Lugemine

  • Hetkel:
  • Camus, Albert "Võõras"
  • Maeterlinck, Maurice "Sinilind"
  • Uspenski, Eduard "Krokodill Gena ja teised muinasjutud"
  • Loe, Erlend "Naiiv.Super."
  • Albee, Edward "Loomaaialugu""

  • Tulevikus:
  • Kane, Sarah "Complete plays"
  • Lessing, Doris "Mara and Dann"
  • Winterson, Jeanette "Kehale kirjutatud"
eXTReMe Tracker