« Tagasi | Uuele Ellipsile! » | sisutihedate sõrmede hammustused » | KÕIKE PARIMAT! » | Ja sa mõtled, kuidas ja millega see auk täita. » | Different » | Paradiis on su nimi? » | Tänaöine Tema » 

kolmapäev, august 11, 2004 

Kunagi Ammu

Seda parki olen ma terve oma teadliku elu kartnud.
Asi pole pargis vaid pimedas. Kardan pimedat. Eriti siin. Eriti praegu.

Arvad, et olen niisama-tühi-targutaja. Kui aus olla, siis…

Sa ei tunne mind. Pole kunagi tundnud.
Arvan, et see on hea. Küsisid kord, et miks ma seda teen.
Just seepärast, et teha kordki midagi head. Et teha kordki üks õige samm, mida minult on terve elu oodatud. Kuid alati olen ma kõiki teisi alt vedanud ja teinud midagi sellist, mis vale ja haige.

Tean - paljud mõistavad mu hukka.

Kui kuuled kunagi, et kellelgi oli taskus kiri: “Minu arvates ei näita mu tegu nõrkust vaid vastupidi - tugevust. Tugevust teha seda, mis on parim. Minule ja teistele!”,

siis tea -

ma ei helista Sulle enam, ei saada kirju, ei tule külla…

Seda järve olen ma terve oma teadliku elu kartnud.
Asi pole järves vaid pimedas. Kardan pimedat. Eriti siin. Eriti praegu.



      Näita ennast

Lugemine

  • Hetkel:
  • Camus, Albert "Võõras"
  • Maeterlinck, Maurice "Sinilind"
  • Uspenski, Eduard "Krokodill Gena ja teised muinasjutud"
  • Loe, Erlend "Naiiv.Super."
  • Albee, Edward "Loomaaialugu""

  • Tulevikus:
  • Kane, Sarah "Complete plays"
  • Lessing, Doris "Mara and Dann"
  • Winterson, Jeanette "Kehale kirjutatud"
eXTReMe Tracker