« Tagasi | ... ma vaikin ... » | T-A-L-V! » | Kõik lõpeb kunagi » | elu on selline... » | Kunagi Ammu » | Uuele Ellipsile! » | sisutihedate sõrmede hammustused » | KÕIKE PARIMAT! » | Ja sa mõtled, kuidas ja millega see auk täita. » | Different » 

kolmapäev, oktoober 06, 2004 

kummastus...


Ma tegin silmad lahti ja ma nägin Sind. Sellist, nagu mu mälupilt genereeris. Ma ei näinud Su päris-Sind, sest ma panin silmad kiiresti kinni. Jah, ma ei tahtnud seda näha. Kartsin.
Et Sa oled Kummastavam kui ma mäletasin.
Et Sa oled Ilusam kui ma mäletasin.
Et Sa oled Kõrvetavam kui ma mäletasin.
Et Sa oledki Täpselt Selline nagu ma mäletasin.
Ma tegin silmad lahti. Ja ma ei näinud Sind enam. Mitte et Sind poleks seal olnud vaid ma ei tahtnud Sind näha. Ma teadsin et kui ma sirutaksin enda käe, puudutaksid mu sõrmed Sind. Võibolla läbiks meid mõlemaid Sel Hetkel magusvalus elektrilöök. Ja mõistaksime et pole Sind ja Mind, on vaid Meie. Kasvõi ainult silmapilguks.
Aga seda ma ei tea, kas ma ka järgmisel korral silmad sulen.
Või avan.

Sarah McLachlan - I Will Remember You



      Näita ennast

Lugemine

  • Hetkel:
  • Camus, Albert "Võõras"
  • Maeterlinck, Maurice "Sinilind"
  • Uspenski, Eduard "Krokodill Gena ja teised muinasjutud"
  • Loe, Erlend "Naiiv.Super."
  • Albee, Edward "Loomaaialugu""

  • Tulevikus:
  • Kane, Sarah "Complete plays"
  • Lessing, Doris "Mara and Dann"
  • Winterson, Jeanette "Kehale kirjutatud"
eXTReMe Tracker