« Tagasi | aitab küll » | Numbri-Inimesed » | kummastus... » | ... ma vaikin ... » | T-A-L-V! » | Kõik lõpeb kunagi » | elu on selline... » | Kunagi Ammu » | Uuele Ellipsile! » | sisutihedate sõrmede hammustused » 

pühapäev, november 14, 2004 

Änd aim bäääääk!

Mulle ei meeldinud seal kus ma olin mõnda aega.
Kolisin tagasi. Kellele ei meeldi, ärgu vaadaku. Tõsiselt.
Ega see miski kohustuslik kirjandus pole. Või on?

Mulle ei meeldinud üldse koolis see mis oli Kohustuslik. Ainuüksi see sõna tekitab negatiivse maitse suhu.

PEAB käima seal ja seal kontserdil.
PEAB kandma sihukesi ja sihukesi riideid.
PEAB lugema neid ja neid raamatuid.

Nüüd, kui need pole enam PEAB listis, tunduvad nad palju inimlikumad ja vastuvõetavamad. Ja lausa Head.


KOOP on fantastiline...

[ No I never come closer... To where I wanna be... There's no space... Left for me ]



      Näita ennast

Lugemine

  • Hetkel:
  • Camus, Albert "Võõras"
  • Maeterlinck, Maurice "Sinilind"
  • Uspenski, Eduard "Krokodill Gena ja teised muinasjutud"
  • Loe, Erlend "Naiiv.Super."
  • Albee, Edward "Loomaaialugu""

  • Tulevikus:
  • Kane, Sarah "Complete plays"
  • Lessing, Doris "Mara and Dann"
  • Winterson, Jeanette "Kehale kirjutatud"
eXTReMe Tracker