« Tagasi | TAIM » | TRIO » | SKAUT » | LARISSA » | INSTALLATSIOON » | ÜRDITRÜHVEL » | STAADION » | HOBUNE » | SIBULAD » | JILL » 

kolmapäev, mai 11, 2005 

VAIBAL


Mind tõsiselt häirib, kui küsitakse "Kes sa oled?".
Küsimust õigest kuulates saan ma aru et ei taheta kuulda vastust järgevatele:

* Millega ma tegelen
* Kust ma tulen
* Kuhu lähen
* Mis on mu unistused
* Keda ma unes vaatan
* Mis värvi mu pärisjuuksed on
* Mida ma kardan
* Kes on mu lemmikkirjanik
* Kas mulle meeldib rohkem kevad või sügis
* Mida ma arvan Eurovisioonist
* Kui ma näen ämblikku, kas ma tapan ta siis ära
* Kas ma olen hea kolmepunkti viskaja
* Kui hea kopsumaht mul on
* Mis on mu parimad iseloomuomadused
* Mis on halvimad
* Kas ma valin raamatuid kaalu või kirjafondi järgi
* Kas ma oskan kraanat juhtida
* Mida ma tegin eelmise aasta jaanuari
* Mida teen järgmine teisipäev
* Kas mulle meeldivad jõulud
* Kas ma oskan nooti lugeda
* Kas ma närin küüsi
* Kas ma eelistan koera või hamstrit
* Kas ma olen pea alaspidi suitsu tõmmanud
* Kas ma oskan hääle järgi kindlaks teha mis värvi autoga tegu on
* Miks ma keelt ei oska rulli ajada

Mida see "Kes ma olen" tähendab?

armsad mõtted! kell on üsna palju öösel ja ma olen veitsa liiga unine ja jõudsin ainult sirvida, aga armsad mõtted. aksessuaarinimesed ja muu.

pea alaspidi suitsetamine... selle peab küll järele proovima.



      Näita ennast

Lugemine

  • Hetkel:
  • Camus, Albert "Võõras"
  • Maeterlinck, Maurice "Sinilind"
  • Uspenski, Eduard "Krokodill Gena ja teised muinasjutud"
  • Loe, Erlend "Naiiv.Super."
  • Albee, Edward "Loomaaialugu""

  • Tulevikus:
  • Kane, Sarah "Complete plays"
  • Lessing, Doris "Mara and Dann"
  • Winterson, Jeanette "Kehale kirjutatud"
eXTReMe Tracker