« Tagasi | ROHELINE » | PÖÖRDUD » | SUVEDEST » | LUKUAUKU » | TULBI » | TOOLID » | TEISEL » | SÕRMED » | SINU HOOLDE » | KÄÄRID » 

laupäev, august 06, 2005 

MÖÖDA


Ärkan aina tihedamini unenägudest tundega.
Õnneks mitte ainult ühesugusega. Siis ma läheksin totaalselt hulluks.

Ma vist ei Näe unenägusid, vaid Tunnen neid.
Ohh, ma ei oska seletada.

Kui silmad lahti teen, pean tükk aega rahulikult hingama. Keha on liiga väike.


John Coltrane - Equinox

kui Näha ja Tunda ... siis läheb kah hulluks ... nagu mina :)

Siis ma vist peaksin end Õnnelikuna tundma.
Et ma pole hetkel niiii potentsiaalne hulluja :)



      Näita ennast

Lugemine

  • Hetkel:
  • Camus, Albert "Võõras"
  • Maeterlinck, Maurice "Sinilind"
  • Uspenski, Eduard "Krokodill Gena ja teised muinasjutud"
  • Loe, Erlend "Naiiv.Super."
  • Albee, Edward "Loomaaialugu""

  • Tulevikus:
  • Kane, Sarah "Complete plays"
  • Lessing, Doris "Mara and Dann"
  • Winterson, Jeanette "Kehale kirjutatud"
eXTReMe Tracker