« Tagasi | Kui... » | ja püüan » | I could have been a sailor, » | PUSU! » | tulnud. polnud. » | ploom » | LU:K » | UNI JERUUSALEMMAS » | Zorro. » | Excuse me, what is that noise? » 

pühapäev, november 27, 2005 

esimene


Mitte alati, aga vahepeal tahaks, et saaks mingitki märki tulevikust enda kohta. Tahaks veidi teada, mis minust saab. Mitte kõike! Aga natuke.

Et oleks aimu, mille kuradi pärast See Kõik.

Elu Mõte on endale küsimuste esitamine ning Lõpus vaadata kui paljudele vastuse leidsin? Või...?
Aga kui küsimused sulavad käes ning moodustub kleepuv mass, siis millele ma vastust otsin?

"So, I'm forty, I'm not married, I don't fight jets, and I don't have a dog?
I grow up to be a loser. "

(The Kid)


The Notwist - Consequence

Uks on kinni siis, kui on Lõpp.
Enne seda on alati võimalus valida. Ükskõik, mida. Ükskõik, keda.

Mitte miski ei saavuta täielikku stabiilsust enne Lõppu.

Kui mul meeles oleks sinu käest järgmise aasta detsembris küsida, kas sa Teadsid milline su elu aasta pärast on, olen üsna kindel, et saan eitava vastuse.
Sa võid ju aimata, mis võiks olla aasta pärast.

Sa ei ole tulevikus.
Mitte praegu.

Isegi, kui sa hetkel arvad, et Ühes valdkonnas enam muutusi ei tule. Siht on sirge ees.

Siis teistel teemadel on võimalusi muutusteks.
Ning need Teised muutused võivad mõjutada seda Ühte. Seda Ühte, mis on hetkel niiiii kindel kui võimalik.

Õõnestan su kindlat jalgealust? :)

Hmmm...
Erinevus minu ja sinu vahel ongi see (peale ülejäänud miljoni), et mind hakkaks häirima, kui miski jookseks kindlat liini pidi. Loogilisi tehteid tehes saan aimu enda olekust mõne aja pärast.

See oleks igav.

Ma ei tea isegi seda, mis saab homme. Mitte üheski enda elu valdkonnas. Mingi aimdus on.
Mu elus puudub stabiilsus. Kas ma igatsen seda? Vahel. Harva.

Seega jääb Minu Uks alatiseks avatuks.
Või...?



      Näita ennast

Lugemine

  • Hetkel:
  • Camus, Albert "Võõras"
  • Maeterlinck, Maurice "Sinilind"
  • Uspenski, Eduard "Krokodill Gena ja teised muinasjutud"
  • Loe, Erlend "Naiiv.Super."
  • Albee, Edward "Loomaaialugu""

  • Tulevikus:
  • Kane, Sarah "Complete plays"
  • Lessing, Doris "Mara and Dann"
  • Winterson, Jeanette "Kehale kirjutatud"
eXTReMe Tracker