« Tagasi | ploom » | LU:K » | UNI JERUUSALEMMAS » | Zorro. » | Excuse me, what is that noise? » | Olla? Või mitte jääda? » | Täna nägin nii: » | OOKEAN » | Aga täna nägin nii: » | REEDETI » 

teisipäev, november 01, 2005 

tulnud. polnud.


Mis salavägi on lisatud muusikasse ja lõhnadesse et nad purustavad aegruumi?
Mõni heli, mõni aroom võib keha endale allutada ning teha sellega (kehaga) üllatavaid tegevusi...


Collage - Ketra, vokikene!

sulle kindlasti meeldiksid meie prantsuse kirjanduse luuleharjutused :P

tähendab... ma arvan (!), et sulle meeldiks neid teha, sest ... sul on huvitavad mõtted ja ma usun, et sul tuleks huvitavalt ja hästi välja kah :P

P.S.-See hüüumärk tähendab seda, et see on ainult ARVAMUS!

P.S.2-On ju nii, et kui on kolm vokaali juba kõrvuti, siis tuleb sidekriips, kas siis sõnal "hüüumärk" on kah kusagil sidekriips? Lihtsalt... õigekirjalikel kaalutlustel küsin...

Eesti keele grammatika osas minu suunas ära vaata.
Ma mõtlen sõnu välja, käänan olemasolevaid (ja väljamõelduid) täpselt nii nagu mulle meeldib :)



      Näita ennast

Lugemine

  • Hetkel:
  • Camus, Albert "Võõras"
  • Maeterlinck, Maurice "Sinilind"
  • Uspenski, Eduard "Krokodill Gena ja teised muinasjutud"
  • Loe, Erlend "Naiiv.Super."
  • Albee, Edward "Loomaaialugu""

  • Tulevikus:
  • Kane, Sarah "Complete plays"
  • Lessing, Doris "Mara and Dann"
  • Winterson, Jeanette "Kehale kirjutatud"
eXTReMe Tracker