« Tagasi | Aga täna nägin nii: » | REEDETI » | PANDA » | Veider on. Hetkel. » | PÕHJUS » | MÖÖDA » | ROHELINE » | PÖÖRDUD » | SUVEDEST » | LUKUAUKU » 

laupäev, august 27, 2005 

OOKEAN


Ja koer vaatas mulle otsa. Ei, ma vaatasin talle ise otsa.
Me vaatasime üksteisele otsa.

Koera silmis oli kurbus, hirm, üksindus.

Tean, et nad tunnevad sündmuseid ette. Äikest ja ilutuletikku näiteks.
Kas ta tunneb ka seda, et ta omanik on temast juba pikemat aega tahtnud lahti saada? Ta tunneb seda tühjust, mis peaks olema temale suunatud armastust täis?

Ma kardan vaadata kodututele silma. Ma ei julge näha mis sealt mulle vastu vaataks.

Võibolla need mitu tundi, mil koer mu kõhu peal ukerdas ja segas mu raamatute sirvimist, vähendasid ta silmist immitsevat kurbust, hirmu, üksindust.


Tori Amos - A sorta Fairytale



      Näita ennast

Lugemine

  • Hetkel:
  • Camus, Albert "Võõras"
  • Maeterlinck, Maurice "Sinilind"
  • Uspenski, Eduard "Krokodill Gena ja teised muinasjutud"
  • Loe, Erlend "Naiiv.Super."
  • Albee, Edward "Loomaaialugu""

  • Tulevikus:
  • Kane, Sarah "Complete plays"
  • Lessing, Doris "Mara and Dann"
  • Winterson, Jeanette "Kehale kirjutatud"
eXTReMe Tracker