« Tagasi | Täna nägin nii: » | OOKEAN » | Aga täna nägin nii: » | REEDETI » | PANDA » | Veider on. Hetkel. » | PÕHJUS » | MÖÖDA » | ROHELINE » | PÖÖRDUD » 

teisipäev, september 06, 2005 

Olla? Või mitte jääda?


Hästi tore on olla taas Tartus.
Linn on muutunud. Mina olen muutunud.

Aga ainuüksi Linn tekitab sisse Selle Tunde. Selle Tunde, mis oli ka siis.
Tunde, et nii ongi Õige.

Ja kuidas ma saangi end sellises keskkonnas halvasti tunda?


Hommikuses loengus käis deja vu mul kallal. Need hetked panevad mind mõtlema. Aga neist mõtetest kirjutan kunagi hiljem kuna hetkel pole mul piisavalt aega.
Lühikesed ja kiiruga kirjutatud mõtted pole Mõtted!

Kas maagia asub kuues sambas, emajõe mudas või milleski muus? Sotsiaalses süsteemis, mis on ainuvõimalik väikeses puust linnas? Kas viimasel juhul siiski sügise alguseslaiutav võõraste ja verisulis noorte mass ei heiduta ehk äkki?



      Näita ennast

Lugemine

  • Hetkel:
  • Camus, Albert "Võõras"
  • Maeterlinck, Maurice "Sinilind"
  • Uspenski, Eduard "Krokodill Gena ja teised muinasjutud"
  • Loe, Erlend "Naiiv.Super."
  • Albee, Edward "Loomaaialugu""

  • Tulevikus:
  • Kane, Sarah "Complete plays"
  • Lessing, Doris "Mara and Dann"
  • Winterson, Jeanette "Kehale kirjutatud"
eXTReMe Tracker