« Tagasi | mooooor voooter, Sir? » | teisipäevane hullus » | Änd aim bäääääk! » | aitab küll » | Numbri-Inimesed » | kummastus... » | ... ma vaikin ... » | T-A-L-V! » | Kõik lõpeb kunagi » | elu on selline... » 

neljapäev, november 25, 2004 

Pizzicato Five - Twiggy Twiggy

Tulen just jõusaalist... Hommikune treeningkoormus on päris hea asi...
Koolis ma vihkasin kehalise tunde mis olid enne kella 11.
Ja ka neid mis olid hiljem.

Keskkonna ja olukorra muutudes muutuvad ka inimesed ning nende vihkamised/armastamised.

Mõnus lumetuisk on väljas. Esimest korda lähiminevikku vaadates olen ma siseruumis sellise ilmaga. Ma armastan seda. Ilma. Ja toas olla sel ajal.

Teisipäeval bussiga sõites tuli mul ROHELISE idee. Loodan, et nädalavahetusel on Minu Ideaalne Talveilm. Paks lumi ja umbes -10 kraadi külma, tuult äärmisel juhul väga väikesenumbrilisena ja PÄIKE.
Mul tulevad vahetevahel tõeliselt veidrates kohtades miskised ideed. Tihti pole tegelikult need kohad just veidrad, aga idee ja koha vahel tekib mõnus veidruse-absurdi mull.



      Näita ennast

Lugemine

  • Hetkel:
  • Camus, Albert "Võõras"
  • Maeterlinck, Maurice "Sinilind"
  • Uspenski, Eduard "Krokodill Gena ja teised muinasjutud"
  • Loe, Erlend "Naiiv.Super."
  • Albee, Edward "Loomaaialugu""

  • Tulevikus:
  • Kane, Sarah "Complete plays"
  • Lessing, Doris "Mara and Dann"
  • Winterson, Jeanette "Kehale kirjutatud"
eXTReMe Tracker