« Tagasi | PIIMAAUTO » | ELEKTRITOOL » | TALVEREHVID » | VÕTI » | TULP » | MANDARIIN » | TIGU » | VIIUL » | KELDER » | Uus slogan! » 

neljapäev, jaanuar 20, 2005 

VARVAS


Lõunarindel muutusteta:

* Ma ei saa suu kaudu peaaegu üldse enam hingata (sügavalt hingamine on igasuguseid teid pidi välistatud).
* Ma pean ülakeha liigutamiseks valima Väga Aeglase tempo ning Väga Täpse suuna.
* Poole tunni (või 13 minutit oli see aeg?) jooksul vähemalt korra käib hingamisteedest läbi Metsik Valu mis sunnib keha kägarasse tõmbama sest muidu ei suuda seda hoogu ära kannatada.
* Aaaa, ja kas ma juba mainisin et 24/7 valutab kogu kupatus alates mandlitest kuni ~ 28 cm allapoole? No ma mainin siis.
* Ja ma ei saa naerda.
* Ega aevastada

Positiivne:
* Palavikku ei ole!
Veel?

bronhiit...



      Näita ennast

Lugemine

  • Hetkel:
  • Camus, Albert "Võõras"
  • Maeterlinck, Maurice "Sinilind"
  • Uspenski, Eduard "Krokodill Gena ja teised muinasjutud"
  • Loe, Erlend "Naiiv.Super."
  • Albee, Edward "Loomaaialugu""

  • Tulevikus:
  • Kane, Sarah "Complete plays"
  • Lessing, Doris "Mara and Dann"
  • Winterson, Jeanette "Kehale kirjutatud"
eXTReMe Tracker