« Tagasi | TULP » | MANDARIIN » | TIGU » | VIIUL » | KELDER » | Uus slogan! » | HAMBAORK » | PUUKUUR » | SONICS » | HAPUKURGIPURK » 

pühapäev, jaanuar 16, 2005 

VÕTI




Vähemalt nii arvab Death Clock.
Oiiiiiiiiii kui pahane ma interneti peale olen kui see peaks varem juhtuma!!

Ja miks ma arvasin et Lewis Carroll on naine? Täitsa päriselt arvasin. Kui ma poleks tema pilti hetk tagasi näinud, siis ma arvaks edasi.
Ellen Niit ikka on naine onju?

Sa oled kõigest valesti aru saanud!!
Minu matused on see koht, kus Nutetakse. Ja räägitakse, et kui Tore ja Vahva jne ta (ehk siis Mina) oli. Ja siis püütakse mõelda kuidas ilma minuta üldse edasi elada on võimalik.



      Näita ennast

Lugemine

  • Hetkel:
  • Camus, Albert "Võõras"
  • Maeterlinck, Maurice "Sinilind"
  • Uspenski, Eduard "Krokodill Gena ja teised muinasjutud"
  • Loe, Erlend "Naiiv.Super."
  • Albee, Edward "Loomaaialugu""

  • Tulevikus:
  • Kane, Sarah "Complete plays"
  • Lessing, Doris "Mara and Dann"
  • Winterson, Jeanette "Kehale kirjutatud"
eXTReMe Tracker