« Tagasi | PEAAEGU » | HÜLJES » | AKEN » | AJALEHT » | KOHV » | ÜLLE » | VARVAS » | PIIMAAUTO » | ELEKTRITOOL » | TALVEREHVID » 

neljapäev, veebruar 03, 2005 

HOLA!


Täiesti üllatav. Võibolla See ongi geenides. Ja isegi minust saab pikapeale asja.
Ma arvasin siiani et Mõtlemine ja Sõnad ei kuulu meie perekonnas (suguvõsas?) Tugevate [loe: produktiivsete] tegevuste valdkonda.
Peaks vist suguvõsa kokkutulekutel tihedamini (Mul pole õde, seepärast ei käigi? <- Vihje kreisiraadiole) käima. No kurivaimu, mis Geniaalsed Geenid minus veel paikneda võivad. Hmm... kas meil üldse on neid kõukude kogunemisi?
Ühte ma mäletan. Läbi udu. Ei, siis polnud udu. Päike oli. Selles stseenis mida ma mäletan.
Või oli see hoopis kellegi sünnipäev?
Jaanipäev?
Ma kutsun isegi endas seniilsust esile mitte ainult teistes. Deem, kui Osav ma olen!
Nagu orav. Oravad on osavad?
Seda loogikat järgides rebane häbeneb. Või siis eitavas vormingus?

The Futureheads - First Day



      Näita ennast

Lugemine

  • Hetkel:
  • Camus, Albert "Võõras"
  • Maeterlinck, Maurice "Sinilind"
  • Uspenski, Eduard "Krokodill Gena ja teised muinasjutud"
  • Loe, Erlend "Naiiv.Super."
  • Albee, Edward "Loomaaialugu""

  • Tulevikus:
  • Kane, Sarah "Complete plays"
  • Lessing, Doris "Mara and Dann"
  • Winterson, Jeanette "Kehale kirjutatud"
eXTReMe Tracker