« Tagasi | AKEN » | AJALEHT » | KOHV » | ÜLLE » | VARVAS » | PIIMAAUTO » | ELEKTRITOOL » | TALVEREHVID » | VÕTI » | TULP » 

pühapäev, jaanuar 30, 2005 

HÜLJES


Ja ma ei näinudki Seda mida ma ootasin juba mitu aega.
Võistluslaul nr. 10. "Let's Get Loud ".
Aga Hüljes? Kuhu see kadus? Või ma sain millestki valesti aru?
Ma ootasin laulu eestikeelset tõlget.
Või oli see tõlkimiseks liiga raske pähkel et võeti hoopis Uus Laul?
Pealkiri polnud piisavalt kunnaline? :)

Hmm... Aga kolm... Vist jah kolm. Lugu meeldisid.
See võidulaul on huvitav.
Meenutab küll ühte varasemat katsetust. Tookord ei pääsenud lugu Lõppvooru ehk siis nüüd veab.

Laulul peaks olema veenev toime. Ma peaksin jääma uskuma, et see, mida lauldakse, seda ka mõeldakse. On ju nii?
Aga mida ma usun kui lauldakse "... rokime ja rokime ja naabriga räpime..." (vähesel määral muudetud tsitaat Eesti Hea Muusika varasalvest) ning samal ajal kehakeel räägib "...istun tare tagatoas ja ketran villa...".
Või see ongi selline psühholoogiline värk? Keha räägib üht ja suu vatrab teist? Aetakse inimesed segadusse.
Ootan huviga järgmist nädalavahetust et näha katse tulemust.

Kõige rohkem meeldis aga see lugu mis oli täitsa Lõpus. Siis, kui jooksid saate tegijate nimed.



      Näita ennast

Lugemine

  • Hetkel:
  • Camus, Albert "Võõras"
  • Maeterlinck, Maurice "Sinilind"
  • Uspenski, Eduard "Krokodill Gena ja teised muinasjutud"
  • Loe, Erlend "Naiiv.Super."
  • Albee, Edward "Loomaaialugu""

  • Tulevikus:
  • Kane, Sarah "Complete plays"
  • Lessing, Doris "Mara and Dann"
  • Winterson, Jeanette "Kehale kirjutatud"
eXTReMe Tracker