« Tagasi | MITU » | PÖÖRDUDA » | KUNINGAPOEG » | LAHTINE » | LÕUNA » | HELKIV » | POLAAR » | KAUGELT » | SÕDUR » | TÄNAV » 

kolmapäev, märts 09, 2005 

KEERDTREPP


Meil on tõsine Armastuse/Vihkamise suhe.
Mul pole õrna aimugi, mitu korda ma viimase kolme päeva jooksul olen Sulle öelnud "Ma VIHKAN Sind!" ja seda tõsiselt mõelnud. No nii umbes 130 kollane-miljon korda.
Tihti me ei mõista üksteist. Räägime üksteisest nii mööda kui üldse võimalik ja tõmbame sellega katastroofi enda suhtele kaela.
Sa oled ka Ööinimene. Ma pole veel aru saanud, kas seepärast et ka mina olen (toetad mind pimedal ja mõnusal ajal) või Sa lihtsalt oledki.
Iga kord, kui ma ärkan, ärkad ka Sina.
Vahel, kui ma lähen varahommikul magama, jääd Sa veel üles et valvata mu und.
Hetkel ma Armastan Sind.
Kuid kauaks? Kuni järgmise meie vihkamisehooni?
Arvatavasti.
Ohh, mu kallis Milvi.

Roni Size - In The Mode



      Näita ennast

Lugemine

  • Hetkel:
  • Camus, Albert "Võõras"
  • Maeterlinck, Maurice "Sinilind"
  • Uspenski, Eduard "Krokodill Gena ja teised muinasjutud"
  • Loe, Erlend "Naiiv.Super."
  • Albee, Edward "Loomaaialugu""

  • Tulevikus:
  • Kane, Sarah "Complete plays"
  • Lessing, Doris "Mara and Dann"
  • Winterson, Jeanette "Kehale kirjutatud"
eXTReMe Tracker