« Tagasi | HELKIV » | POLAAR » | KAUGELT » | SÕDUR » | TÄNAV » | LASTEKOOR » | KEELDUS » | VELVET » | MAMMUT » | ODEKOLONN » 

pühapäev, veebruar 27, 2005 

LÕUNA


Nüüd on maailma nägemine juba üsna hirmsas staadiumis.

Arvasin enne et see on tingitud kõrvaklappidest või temperatuurist (mis on praeguseks hetkeks minu jaoks lausa madal - 36,5. Ei, mitte miinus. Pluss. Veel).

Käisin isegi väljas mõnda aega.

Aga ei midagi. Keerlemine jätkub. Ennist oli tunne nagu mu karussellile annaks hoogu pisike laps. Mõne tunniga on lapsest sirgunud nooruk.
Ma loodan et ta areng peatub siinkohal. Või siis taandub. Mis oleks veelgi parem.

Kes? Mis? Onu Oskar?

Ooo, sinu jaoks alati!
Ma luban, täna öösel olen sulle rõve
saad mult herpese ja hullulehmatõve :)



      Näita ennast

Lugemine

  • Hetkel:
  • Camus, Albert "Võõras"
  • Maeterlinck, Maurice "Sinilind"
  • Uspenski, Eduard "Krokodill Gena ja teised muinasjutud"
  • Loe, Erlend "Naiiv.Super."
  • Albee, Edward "Loomaaialugu""

  • Tulevikus:
  • Kane, Sarah "Complete plays"
  • Lessing, Doris "Mara and Dann"
  • Winterson, Jeanette "Kehale kirjutatud"
eXTReMe Tracker