« Tagasi | NAERATUS » | KEERDTREPP » | MITU » | PÖÖRDUDA » | KUNINGAPOEG » | LAHTINE » | LÕUNA » | HELKIV » | POLAAR » | KAUGELT » 

neljapäev, märts 10, 2005 

TUULED


Veider. Terve tänase päeva on mu pea mulle laulnud ühte rida
"... ei tee ma muud kui otsin kaunite sõnade puud ..."
Hea laul, mul pole selle vastu midagi et mu pea on tema leierkast. Lihtsalt jäin mõtlema. Lähiminevikust.
Oktoober?
November?
Üks neist :)

Ainult Tema oleks osanud Teda (see on nüüd Teine Tema) Kuulata. Ma Mõtlesin et kutsun Tema. Kartsin EI vastust.

Aga "... sõnad liigsed kõik, ainult vaikida võib ..."



      Näita ennast

Lugemine

  • Hetkel:
  • Camus, Albert "Võõras"
  • Maeterlinck, Maurice "Sinilind"
  • Uspenski, Eduard "Krokodill Gena ja teised muinasjutud"
  • Loe, Erlend "Naiiv.Super."
  • Albee, Edward "Loomaaialugu""

  • Tulevikus:
  • Kane, Sarah "Complete plays"
  • Lessing, Doris "Mara and Dann"
  • Winterson, Jeanette "Kehale kirjutatud"
eXTReMe Tracker