« Tagasi | MAALIDESSE » | JAANIKA » | ... » | AJALOOÕPETAJA » | LANGEVARJURID » | KANA » | ZUTZAKI-ZUTZAKI! » | METS » | ATLAS » | KARJUMISTEKSKI » 

kolmapäev, märts 30, 2005 

VANEMUINE


Kas homme on Homme? Kas täna on Homme? Kas Homme oli eile? Kas täna on Eile? Kas homme on Eile? Kas eile oli Täna?

207 lk raamatut ühe päevaga. Ma olen tubli. Ei, tegelikult pole.
Ma lihtsalt lugesin. Aga oi, kuidas ma raamatu lõpus pettusin.

Kui ma oleksin tubli, siis ma ei elaks (vähemalt) kahes maailmas. Ma ei kukuks ühest teise. Ja teisest ühte.
Kui ma oleksin tubli, siis poleks mu müüri ääres redelit. Redelit, millele on graveeritud vaid üks nimi.
Kui ma oleksin tubli, siis ma ei tohiks tahta looduskaitseliidu luba.
Kui ma oleksin tubli, siis ma magaksin hetkel ja vaataksin liiga jaburaid unenägusid.

Concord Dawn - Get Ready



      Näita ennast

Lugemine

  • Hetkel:
  • Camus, Albert "Võõras"
  • Maeterlinck, Maurice "Sinilind"
  • Uspenski, Eduard "Krokodill Gena ja teised muinasjutud"
  • Loe, Erlend "Naiiv.Super."
  • Albee, Edward "Loomaaialugu""

  • Tulevikus:
  • Kane, Sarah "Complete plays"
  • Lessing, Doris "Mara and Dann"
  • Winterson, Jeanette "Kehale kirjutatud"
eXTReMe Tracker