« Tagasi | HERNED » | LUMMUSES » | VIIDUD » | SIPUPÜKSID » | VARJUDEKSKI » | VAIBAL » | TAIM » | TRIO » | SKAUT » | LARISSA » 

esmaspäev, mai 30, 2005 

VALESTI


Kui tahaks millestki loobuda ning seda kellelegi mainides püütakse tekitada süütunnet või ma ei tea mida, küsides "Kas see näitab tugevust või nõrkus?".
Ja kuna keegi ei taha vabatahtlikult end nõrgana näidata, siis püütakse varjuda vabanduste taha mis keeravad olukorra peapeale. Sest neid argumente ütleja ei usu ja lisaks on need lihtsalt enda tegutsemist õigustavad laused.
Miks peab leidma üldse kolenõmedaid vabandusi et õigustada enda otsust? Otsust, mis on MINU OTSUS!

Millestki loobumine on niigi raske. Ükskõik kas see on siis inimene või unistus või katkine peata nukk. Ja siis keegi püüab enesetunnet veel hullemaks ajada nõrgaks tembeldamisega!
Aga kui ma olengi nõrk? Kui ma tahangi olla nõrk? Kui mu Elu Mõte ongi olla Nõrk?



      Näita ennast

Lugemine

  • Hetkel:
  • Camus, Albert "Võõras"
  • Maeterlinck, Maurice "Sinilind"
  • Uspenski, Eduard "Krokodill Gena ja teised muinasjutud"
  • Loe, Erlend "Naiiv.Super."
  • Albee, Edward "Loomaaialugu""

  • Tulevikus:
  • Kane, Sarah "Complete plays"
  • Lessing, Doris "Mara and Dann"
  • Winterson, Jeanette "Kehale kirjutatud"
eXTReMe Tracker