« Tagasi | VAIBAL » | TAIM » | TRIO » | SKAUT » | LARISSA » | INSTALLATSIOON » | ÜRDITRÜHVEL » | STAADION » | HOBUNE » | SIBULAD » 

kolmapäev, mai 11, 2005 

VARJUDEKSKI


Tere, ma tahan Öösõpru.
- Me tuleme su Öösõpradeks.
Kes te olete?
- Mina olen "Ilias". Tema on "Odüsseia".
Nii armsad nimed. Ma tahan teid Öösõpradeks.
- Aitäh, sa oled nii tore.
Ma tean. Kas ma teile shokolaadi pakun?
- Mina ei taha, aga "Odüsseia" tahab. Ta on üsna uje, ei julge ise rääkida.
Pole hullu. Tal oled ju sina.
- Seda küll. Kas me peame midagi tegema kui oleme su Öösõbrad?
Ei midagi erilist. Lihtsalt püüdke end minule arusaadavaks teha.
- Me anname endast maksimumi.
Tänan. Hakkame siis pihta.


Miks öeldakse "vahelduva eduga" aga mitte "vahelduva eduta". Mõlemad oleksid ju õiged. Sest kui Edu vaheldub, siis ta vaheldub Eduta olekuks. Siin pole kolmandat varianti. Kas Edu on või seda pole. Lihtne!

Mis paganama asi on "kriimsilm bmw"?

Ma tean.
Ma öösel juba katsetasin :)

Aga mis tulemust tahab inimene, kes toksib need kaks sõna guuglisse?
Mingi pemarifännide värk?

Hunt Kriimsilm on keskkonnasõbralik tegelane.
Jõi allikavett, sõitis trammiga ja kasvatas aiamaal kanepit.



      Näita ennast

Lugemine

  • Hetkel:
  • Camus, Albert "Võõras"
  • Maeterlinck, Maurice "Sinilind"
  • Uspenski, Eduard "Krokodill Gena ja teised muinasjutud"
  • Loe, Erlend "Naiiv.Super."
  • Albee, Edward "Loomaaialugu""

  • Tulevikus:
  • Kane, Sarah "Complete plays"
  • Lessing, Doris "Mara and Dann"
  • Winterson, Jeanette "Kehale kirjutatud"
eXTReMe Tracker