« Tagasi | MÖÖDA » | ROHELINE » | PÖÖRDUD » | SUVEDEST » | LUKUAUKU » | TULBI » | TOOLID » | TEISEL » | SÕRMED » | SINU HOOLDE » 

laupäev, august 13, 2005 

PÕHJUS


Järjest rohkem hakkan ma tajuma tulevast keskkonna vahetust. Teadmatus suudab tekitada sisse ühe koledama tunde.
Püüdsin hommikul mõelda, et kas ma olen hea 'uude keskkonda sulanduja' või mitte. Ma ei tea. Olen siiani alati hakkama saanud. Kas siis varem või hiljem.

Tavaliselt vist hiljem.
Alguses lasen keskkonnal endast kiiresti läbi voolata. Püüan aru saada, mis ja kus ja kuidas. Otsin detaile, mille külge sulatada end. Vahepeal leian need ruttu.
Vahepeal ei leiagi...

Sattusin kuulama oma noorusaja lemmikuid. Nii naljakas.
Ini Kamoze "Here Comes The Hotstepper"
Leila K "Murderer"
Keegi mäletab neid lugusid veel?



      Näita ennast

Lugemine

  • Hetkel:
  • Camus, Albert "Võõras"
  • Maeterlinck, Maurice "Sinilind"
  • Uspenski, Eduard "Krokodill Gena ja teised muinasjutud"
  • Loe, Erlend "Naiiv.Super."
  • Albee, Edward "Loomaaialugu""

  • Tulevikus:
  • Kane, Sarah "Complete plays"
  • Lessing, Doris "Mara and Dann"
  • Winterson, Jeanette "Kehale kirjutatud"
eXTReMe Tracker