« Tagasi | PÕHJUS » | MÖÖDA » | ROHELINE » | PÖÖRDUD » | SUVEDEST » | LUKUAUKU » | TULBI » | TOOLID » | TEISEL » | SÕRMED » 

pühapäev, august 14, 2005 

Veider on. Hetkel.


Mu mõtetes. Mu südame sees.

Chalice - Õekesele.mp3

Kas sa ütleksid mulle ühe küsimuse, mis on sinu jaoks oluline küsimus ? :)

Mis on minu jaoks piisavalt oluline küsimus, et võiks Sinu jaoks olla oluline küsimus? :)

See ongi või?
Ei ei ... minu jaoks see ei peagi oluline olema ... peaasi, et see on sinu jaoks oluline ...

Ma ei suuda otsustada, kumb on olulisem. Niiet, annan siis mõlemad:
* How much is the fish?
* Who let the dogs out?

Kui kala on 42, kas see tähendab siis, et kala lasi koerad lahti?

Või koerad lasid end ise lahti ja hakkasid neljakümnekaheseks kalaks?

Minu tagasihoidliku arvamuse kohaselt on koerte lahtioleku küsimus kaladest lahus. Kaldun arvama, et koerad on juba maailmakorra fundamentaalsetest alustest lähtuvalt lahti ja kui nad lahti poleks, siis maailma poleks. Või vähemasti oleks ta täiesti teistsugune. Antimaailm.

Võibolla on 42 võimalike maailmade kartoteegis meie maailma katalooginumber, mis omakorda seab ette kala väärtuse - 42!



      Näita ennast

Lugemine

  • Hetkel:
  • Camus, Albert "Võõras"
  • Maeterlinck, Maurice "Sinilind"
  • Uspenski, Eduard "Krokodill Gena ja teised muinasjutud"
  • Loe, Erlend "Naiiv.Super."
  • Albee, Edward "Loomaaialugu""

  • Tulevikus:
  • Kane, Sarah "Complete plays"
  • Lessing, Doris "Mara and Dann"
  • Winterson, Jeanette "Kehale kirjutatud"
eXTReMe Tracker