« Tagasi | TEISEL PÄEVAL » | esimene » | Kui... » | ja püüan » | I could have been a sailor, » | PUSU! » | tulnud. polnud. » | ploom » | LU:K » | UNI JERUUSALEMMAS » 

esmaspäev, jaanuar 02, 2006 

Guru Nanak


Tagasi linnas. Tagasi kodus. Tagasi siin, kus mu koht on. Tagasi... Lihtsalt tagasi.

Kui-palju-kui-palju on juhtunud Seal olles.

Olen olnud kurb. Olen jõulupeol käinud. Olen olnud jõulumeeleolus. Olen metsas käinud. Olen Päris kirja kirjutanud. Olen Päris kirja saanud. Olen kõhuvalust pooleks minemas olnud. Olen koera käest natuke närida saanud. Olen Maailma lõpus käinud. Olen sealt tagasi tulnud. Olen nutnud. Olen lugenud. Olen lugenud. OLEN LUGENUD! Olen Placebo enda jaoks avastanud. Olen nutnud. Olen öösiti ärkvel olnud.

Aga nüüd olen Tagasi. Tagasi. Lihtsalt tagasi.

Kuule, kus maailma lõpp asub?

murelikult,
mina

Ta on täpselt seal, kus ei oskaks arvata et ta olla võiks.

Selles Maailma lõpus polnud mingit kohvikut.
Mitu Maailma lõppu on?

jaa... seda ma tean, et maailma lõpus on kohvik. Kui ma nüüd järele mõtlen, siis ...seal maailmalõpu kohvikus ma olen isegi käinud. Ma istusin seal .. ja laulsin kah inimestele ja sis jõin vahepeal viskit...või oli see martini... ja mul oli sinine kleit. Igal maailmal oma lõpp. Ja igal maailma lõpul oma kohvik? jah ....

Teie siin olete sattunud terminoloogilisele valeteele, maailma lõppu nimetatakse tegelikult universumi lõpuks ja universumi lõpus asub suur ja uhke restoran, mitte mõni labane kohvik. Täpsemalt asub see ühel konkreetsel planeedil, kus vaene Marvin (see kõige sapisem robot universumis) pidi mitu miljardit aastat ootama, et oma reisiseltskonnale järgi jõuda, kelle laevaarvut oli väljendi "viige lähimasse restorani" valinud geograafiliselt lähima, kuid ajaliselt väga kauge restoka. Selle sama universumilõpu resto, mida võimsate jõuväljadega kaitstuna kõigutatakse edasi ja tagasi üle apokalüpsise piiri, kus universumist saab eimiski.

mina olen jumala õigel teel.... ja see minu kohvik polnd üldse labane, sa üldse ei tea ju seda! ....vot

Okei, ses osas võtan sõnad tagasi - jah - kohvikud on enamasti isegi võimelised armsamad ja väiksemad olema kui suured restoranid. Lihtsalt suu on mõnel tegelinskil liiga suur, palun andestage talle.



      Näita ennast

Lugemine

  • Hetkel:
  • Camus, Albert "Võõras"
  • Maeterlinck, Maurice "Sinilind"
  • Uspenski, Eduard "Krokodill Gena ja teised muinasjutud"
  • Loe, Erlend "Naiiv.Super."
  • Albee, Edward "Loomaaialugu""

  • Tulevikus:
  • Kane, Sarah "Complete plays"
  • Lessing, Doris "Mara and Dann"
  • Winterson, Jeanette "Kehale kirjutatud"
eXTReMe Tracker