« Tagasi | LIFT » | Kõik on kinni mõtlemises! » | Pizzicato Five - Twiggy Twiggy » | mooooor voooter, Sir? » | teisipäevane hullus » | Änd aim bäääääk! » | aitab küll » | Numbri-Inimesed » | kummastus... » | ... ma vaikin ... » 

laupäev, detsember 04, 2004 

Tohtri-Tädi

Käisin mõned päevad tagasi tohtri-tädi juures. Rõvevastikud peavalud on. Juba mitu aega. Väga kummastavate intervallide tagant.

Arst: "Kui palju te päevas arvuti taga olete?"
Mina: "Ma ei oska täpselt öelda"
Arst. "No aga umbes. 1-2 tundi?"
Mina: "Hmm... Veidi rohkem"

Aga ma ei valetanud. Tõesti olen veidi rohkem. Veidi on nii mõnus laialivalguv mõiste. Nagu ka Kunagi. Oleks ta kuulnud Tõde, siis ma oleksin arvatavasti hetkel kuskil võõrutukeskuses. Huvitav, mida ma seal teeksin. Keeksi? Tohter soovitas piirata aega seoses arvutiga, telekaga ja lugemisega. Peaasi et kael ja õlad poleks pinges. Või midagi säärast.

Enamus millega ma tegelen oleks siis antud soovituse kohaselt keelatud. Ja minust ei saakski silikoonrinnalist musklites pikajuukselist blondiinist meeste dreami. Või ei!! Juukseid saan ma ju nii kasvatada et õlad pinges poleks. Silikoonrindade kasvatamist pean ma uurima. Et kuidas see käib. Lausa kahte tegevust saaksin harrastada. Õnnelik mina!

Praegu olen juba 5 tundi suriseva kastiga ühendatud kuvarit jälginud. Ma olen üsna veendunud et arsti nõuandeid ma ei järgi.

Minust ei jää maha last ega nutvat abikaasast, seega võin ma enda tervist tappa ju. Hinge tapan ma juba pikemat aega. Teadlikult või alateadlikult, ma ei tea. See, et protsess toimub, seda ma tean. Seega teadmine on teadlik. Loogikat edasi arendades on ka hinge tapmine teadlik.
EI! Minu hing. Minu Loogika.

Telefon Tel Aviv - I Lied
[Looga pole mitte midagi isiklikku kellegi suunas. Lihtsalt meeldib.]



      Näita ennast

Lugemine

  • Hetkel:
  • Camus, Albert "Võõras"
  • Maeterlinck, Maurice "Sinilind"
  • Uspenski, Eduard "Krokodill Gena ja teised muinasjutud"
  • Loe, Erlend "Naiiv.Super."
  • Albee, Edward "Loomaaialugu""

  • Tulevikus:
  • Kane, Sarah "Complete plays"
  • Lessing, Doris "Mara and Dann"
  • Winterson, Jeanette "Kehale kirjutatud"
eXTReMe Tracker