« Tagasi | PUUKUUR » | SONICS » | HAPUKURGIPURK » | KUKERPALL » | ai kän vhlaaaaiii » | Pigem tomateid! » | Track 15 » | EMBAME! » | See Suur Kivi » | Billie Holiday - Don't Explain » 

neljapäev, jaanuar 06, 2005 

HAMBAORK

Kell on pool 5. Öösel. Või on see hommik? Igatahes üle südaöö 4 ja pool pügalat.
Kas ma plaanin magama minna? Jah, ühel hetkel kindlasti. Aga mitte siin ja mitte praegu.
Tegin just endale tassi Special Teed (sidruni lõigud, natuke teed ja topeltkogus suhkrut), tõin hunniku mandariine ja ühe sokolaadi. Valge. Loomulikult.
Kuulan (Björk - Björgi - Björki) Björgi viimast albumit.
Torm väljas on otsa saanud. Kas aga ka meie sees?
Aevastan.
Mul tuli hetk tagasi Niiiiiiiii Suuuur Vaim peale. Umbes sama suur kui Araabia poolsaar. Või veidi väiksem. Või suurem. Igatahes suur.
See Idee sööb end minu seest välja. Tunnen valu. Maos. Kui ma oleksin lepatriinu, kas ma tunneksin samas organis valu? Kas mul oleks see olemas? Kui ma nüüd kunagi ühte antud mardikalist(?) kohtan, siis küsin. Aga ma olen kindel et selleks ajaks läheb meelest ära. Ma unustan ju nii palju asju.
Täna (kella järgi vaadates siis eile) tuli poole 7me ajal õhtul meelde et ma pole midagi söönud.
Ja lehe unustasin postkastist tuua. Mitu päeva. Et siis lehed.
Björk kõlab hästi. Tee on hea.
Vaim sööb endiselt. Ma armastan seda tunnet. Kahjuks/õnneks ei saa ma seda reguleerida. Kui ta tuleb, siis ma naudin. Ta annab endast märku. Kraabib ja sülitab ja hammustab ja lööb ja põletab ja kipitab ja torgib.
Ahh, ma pidin täna vanaema pool käima. Nüüd on vist liiga hilja.

Lasen Vaimul nüüd oma tööd teha.
Ja Björgil laulda.

<- ääremärkus ->
Lugemistempo on sarnane Tricky laulmis(?)tempole. Kui ma oleksin hästi Tark (Umbes sama tark kui Üks Mees keda ma kunagi telekas nägin. Või unes. Kuskil nägin.), siis ma ütleksin ladinakeelse (?) väljendi siinkohal.
Tempo määramiseks.
Aga kuna ma olen veel Targem (haaaaa!), siis ma selliseid pisiasju ei leia kiiiresti ja korraga enda meeletutes kogustes peas paiknevast Tarkusemassist kätte.



      Näita ennast

Lugemine

  • Hetkel:
  • Camus, Albert "Võõras"
  • Maeterlinck, Maurice "Sinilind"
  • Uspenski, Eduard "Krokodill Gena ja teised muinasjutud"
  • Loe, Erlend "Naiiv.Super."
  • Albee, Edward "Loomaaialugu""

  • Tulevikus:
  • Kane, Sarah "Complete plays"
  • Lessing, Doris "Mara and Dann"
  • Winterson, Jeanette "Kehale kirjutatud"
eXTReMe Tracker