« Tagasi | SONICS » | HAPUKURGIPURK » | KUKERPALL » | ai kän vhlaaaaiii » | Pigem tomateid! » | Track 15 » | EMBAME! » | See Suur Kivi » | Billie Holiday - Don't Explain » | mwela mwela » 

pühapäev, jaanuar 02, 2005 

PUUKUUR

Kui detsembril on Ots käes, siis püütakse teha olnust Kokkuvõtteid. Väldin seda.
Sel aastal olen praeguse hetkeni suutnud eest ära joosta.

Järgmistelt olümpiamängudelt toon Eestile kuldse medali kui antud ala pannakse kavva. Seisan pjedestaali kõrgeimal astmel, kuulan hümni, pilgutan fotoaparaatide välkude klõpsimistest tingituna silmi tunduvalt väiksemate intervallide tagant kui tavaliselt, tunnen kuidas pisar künnab enda vagu mööda mu põske allapoole, vaatan sinist ja musta ja valget värvi sisaldava trikoloori kerkimist helesiniste Windowsi pilvede (vajab pikemat seletust?) suunas, mõtlen lillekuhjale millega mind üle külvatakse lennujaama mind vastu võtma tulnud rahvahordide poolt. Peaks vist juba välja valima kuhu ma enda ausamba lasen püstitada. Väga suure tõenäosusega Kiku Aasta Naissportlase katkematu ahel puruneks mu sõrmede vahel kildudeks.
Kuid seda ma ometi ei taha. Seega jääb Eestil üks kangelane olemata. Üks medal tulemata. Kiku, ma ohverdan enda ja Eesti edu Sinu nimel!

Hakkan hoopis koaalakaruks!

Mari Boine - Gula Gula



      Näita ennast

Lugemine

  • Hetkel:
  • Camus, Albert "Võõras"
  • Maeterlinck, Maurice "Sinilind"
  • Uspenski, Eduard "Krokodill Gena ja teised muinasjutud"
  • Loe, Erlend "Naiiv.Super."
  • Albee, Edward "Loomaaialugu""

  • Tulevikus:
  • Kane, Sarah "Complete plays"
  • Lessing, Doris "Mara and Dann"
  • Winterson, Jeanette "Kehale kirjutatud"
eXTReMe Tracker