« Tagasi | EKSTRAVAGANTNE » | SUUSAD » | HOLA! » | PEAAEGU » | HÜLJES » | AKEN » | AJALEHT » | KOHV » | ÜLLE » | VARVAS » 

pühapäev, veebruar 06, 2005 

JOONLAUD


Üllatunud. Veidi. Kuigi ma Seda ju Teadsin.
Mina olengi rahvamassimaitse(üks sõna?) ekspert? Ootame Kiievini ja näeb kas ma suudan ka seal eelnevalt Seda Lugu ära aimata.
Äkki ma tõesti olen staaritajuja? Niipõnev, niipõnev.
Staaritajuja? Kõlab sama veidralt kui hobulausuja:)
Proovin nüüd.
Tajuda.

Kolmapäev, kui sa suudad enda prioriteetide edetabeli hoida samasugusena, siis ma arvatavasti saan ühel päeval täitsa enda J mida ma ihanud olen viimased mitu aega. No ja boonusena jõuad sa Sinna kuhu soovinud oled. Suurte Meeste (ja ma ei pea silmas hetkel vaid pikkust) maailma.

Müstika, ma mõtlen hetkel kes võiks olla see artist/bänd kes enne Sind lavale astub ja publiku soojaks ajab. Malia? Jamie? ;)
Kui ma Ühel Päeval sirvin Staaride ajakirja, siis Sind vaadates saan ma öelda "Ta pole mitte vaid Fantastiline Laulja vaid Tõeline Kalliskivi kes on eksinud planeedile Maa."

Keegi võiks enda Tajumisandurid minu poole korraks suunata. Kasvõi vaid hetkeks.
Palun...

Hmm... Ma arvan et Kolmapäev spetsialiseerub Õrnalt Teistlaadi muusika peale kus pole just primaarsel kohal Hääl. No selles mõttes et viisipidamine ja sihuke värk...

Selleks, et ma end kuhugi lavale pressima hakkan, peaksin ma teadma mis liiki lava see on.
Hmm... Mida ma ei tea...

Oot... Et siis selleks, et olla Inimene, peab ennast kuhugile Lavale pressima ja seal enda eksistensti tõestama?

Aga kõik ei tahagi lavale.
Keegi peab olema ka ju publikuks.
Oled sa mõelnud, miks on teatris pealtvaatajate jaoks olemas kohad?



      Näita ennast

Lugemine

  • Hetkel:
  • Camus, Albert "Võõras"
  • Maeterlinck, Maurice "Sinilind"
  • Uspenski, Eduard "Krokodill Gena ja teised muinasjutud"
  • Loe, Erlend "Naiiv.Super."
  • Albee, Edward "Loomaaialugu""

  • Tulevikus:
  • Kane, Sarah "Complete plays"
  • Lessing, Doris "Mara and Dann"
  • Winterson, Jeanette "Kehale kirjutatud"
eXTReMe Tracker