« Tagasi | JOONLAUD » | EKSTRAVAGANTNE » | SUUSAD » | HOLA! » | PEAAEGU » | HÜLJES » | AKEN » | AJALEHT » | KOHV » | ÜLLE » 

kolmapäev, veebruar 09, 2005 

KITTEL


Kui lasteaias vaatasin raamatuid, siis konn tähendaski Konna. Ja päike Päikest. Ja nuttev jõuluvana Nutvat Jõuluvana (hmm, seda ma vist ei näinud, aga kui oleksin, siis arvatavasti sellise tähendusega ta oleks olnud).

Nüüd aga koosneb ümbritsev igasugustest sümbolitest ja tagamõtetest. Pole enam Lihtsust. Tean, muutunud olen mina mitte ümbrus. Seega ma ei saa kedagi peale enda süüdistada. (Kas alati peabki keegi süüdi olema? Veider...)

Kui toetuda poolfaktile (Pool, sest ma pole kindel, et see on Fakt) et kõik ümbritsev on ühenduses (Seega pole Lõpp-Punkti. Pole maailma otsa nagu monty pythoni meaning of life's). Lõpp-punkti mitteolemasolu eeldab et tegu pole sirgjoonelise määrajaga. Siis peaksid kõik detailid Kunagi tagasi tulema ju.

Kunagi näen ma jälle konna Konnana, päikest Päiksena ja nutvat jõuluvana Nutva Jõuluvanana?

Death Cab for Cutie - Expo '86

Natuke aega tagasi ma nägin konna Konnana. Tegelikult nägin tervet lage konnadena. Seal oli veel päike ka. Ja liblikad. Nad kõik oli karusselli peal. Ma vist enam ei tahagi neid näha :)



      Näita ennast

Lugemine

  • Hetkel:
  • Camus, Albert "Võõras"
  • Maeterlinck, Maurice "Sinilind"
  • Uspenski, Eduard "Krokodill Gena ja teised muinasjutud"
  • Loe, Erlend "Naiiv.Super."
  • Albee, Edward "Loomaaialugu""

  • Tulevikus:
  • Kane, Sarah "Complete plays"
  • Lessing, Doris "Mara and Dann"
  • Winterson, Jeanette "Kehale kirjutatud"
eXTReMe Tracker