« Tagasi | SATURN » | GARANTII » | KITTEL » | JOONLAUD » | EKSTRAVAGANTNE » | SUUSAD » | HOLA! » | PEAAEGU » | HÜLJES » | AKEN » 

esmaspäev, veebruar 14, 2005 

ODEKOLONN


Mu internetiühendus teotatistus (teo liikumiskiirus on säärane, nagu ta on. milline siis veel ta tati venimise kiirus on!!).
Olen tõmmanud ühte 4 Megast faili kiirusega 0,3 !!!!!!!! KB/s viimased 45 minutit.
Hetk tagasi kiirus langes.
0,2!!!!!
Seda blogi lehte laadis alla üle 23 minuti. Loomulikult ma suutsin selle aja peale vähemalt 6 korda ära unustada mida kirjutada tahtsin. Ma ei tea, kas see, mida kirjutan, on See, mida ma kirjutama tulin.

Tunnen end justkui aastas 1996 mil internetikiirus tähendaski seda et hommikul
1. panid lehe laadima,
2. läksid kööki,
3. tegid teed,
4. võileiba,
5. lugesid hommikust lehte,
6. tulid korraks tuppa vaatama ega leht ometi alla laadind pole (mida loomulikult polnud),
7. lugesid edasi lehte,
8. käisid koeraga väljas,
9. ajasid naabriga juttu,
10. tegid köögis veel ühe tassi teed,
11. korrastasid raamaturiiuleid ning lõunaks oli leht laadinud end.

Tsiteerin
"Well, we like our Internet slow, okay? We can turn it on, walk around, dance, make a sandwich... with DSL, there's no dancing, no walking, and we'd starve! It'd be all work and no play!"

Inimene on harjumuste ori. Praegu on kõik KIIRESTI ja KOHE!!

(Ohhjussver, kui palju numbreid ma kasutasin. Ühes sissekandes. Teel hukule?)

Air - Playground Love



      Näita ennast

Lugemine

  • Hetkel:
  • Camus, Albert "Võõras"
  • Maeterlinck, Maurice "Sinilind"
  • Uspenski, Eduard "Krokodill Gena ja teised muinasjutud"
  • Loe, Erlend "Naiiv.Super."
  • Albee, Edward "Loomaaialugu""

  • Tulevikus:
  • Kane, Sarah "Complete plays"
  • Lessing, Doris "Mara and Dann"
  • Winterson, Jeanette "Kehale kirjutatud"
eXTReMe Tracker