« Tagasi | VANEMUINE » | MAALIDESSE » | JAANIKA » | ... » | AJALOOÕPETAJA » | LANGEVARJURID » | KANA » | ZUTZAKI-ZUTZAKI! » | METS » | ATLAS » 

neljapäev, märts 31, 2005 

ARNO


Hakkasin just lugema eelmise nädala Ekspressi (Ma ei saa ennem alustada uue lehe lugemist kui eelmises pole minule lugemisväärsetele lugudele risti peale tõmmatud. Lugemiseristi. Miks ma kohe ei loe? Sest alati on niiiii palju lugeda ja ma loen Hiljem :) Hiljem jõuab tavaliselt kätte siis kui uue lehe riiulile panen. Siis ma PEAN lugema eelmise KOHE ära, sest mu põhimõte ei luba uut lehte enne avadagi. Aga ma tahan teada, mis seal on! Olen ilmas toimuvast nädal aega maas. Hmm... Aga nii tekibki tasakaal. Ma tunnen ette. Jõulud olid mu tunnetemaailmas (ja kõrvus) novembri viimane ja detsembri esimene nädal. Ja kevad algas paar-kolm nädalat enne ametlikku Algust. Siis, kui enamuste silmad nägid pakse lumevalle ja tundsid õhus karget talve ja arvasid et sel aastat tabab Eestit polaartalv).

Igatahes... Eelmises Ekspressis üks lugu pani mõtlema. "Viis varastatud hetke".

On päris mitu inimest, kes mind ei tea, neil pole mu eksistentsist õrna aimugi, kuid nad on Minu Elu osad. Minu Elu mõjutavateks aksessuaarideks. Ma ei usu juhuslikkust. Kuigi, pean tunnistama, eelmisel aastal ma vastasin küsimusele "Kas sa usud saatusesse?" eitavalt. Mõned mõtteminutid hiljem oleksin aga vastanud jaatavalt.
Seega ma usun et need Aksessuaar-Inimesed (kõlab naljakalt, onju? :)) pole juhuslikult mu ellu paisatud. Kergema vastupanu teed minnes võiks ju olla Nende Inimeste küljes sildid. Sildid, mida ainult mina näen. Et ma mõistaksin Kohe, miks nad on just siin ja praegu.
Vahel tahaks nende inimeste juurde minna ja tõelisest siirusest helkivate silmadega öelda Aitähh. Aga miks mitte? Esiteks paneksin ma nad veidi ebamugavasse olukorda. Kui keegi võõras tuleb ja tänab sind selle eest et sa olemas oled, on ju imelik? Teiseks, ma kardan. Nende reaktsiooni.
(1. kohmetu naeratus, toetuspunkti otsiv pilk, paokil suust väljuvad kontrollimatud häälikud "Eee...", "... äää..."
2. "Ja mis ma selle teadmisega nüüd peale hakkan? Panen purki ja viin keldrisse?" )


Ega juhtumisi kellelgi Kar Wai Wong'i filmiloomingut ei ole?
Ükskõik mida.
Või siis Akira Kurosawa "Yume", "Ame agaru", "Umi wa miteita"?



      Näita ennast

Lugemine

  • Hetkel:
  • Camus, Albert "Võõras"
  • Maeterlinck, Maurice "Sinilind"
  • Uspenski, Eduard "Krokodill Gena ja teised muinasjutud"
  • Loe, Erlend "Naiiv.Super."
  • Albee, Edward "Loomaaialugu""

  • Tulevikus:
  • Kane, Sarah "Complete plays"
  • Lessing, Doris "Mara and Dann"
  • Winterson, Jeanette "Kehale kirjutatud"
eXTReMe Tracker