« Tagasi | Guru Nanak » | TEISEL PÄEVAL » | esimene » | Kui... » | ja püüan » | I could have been a sailor, » | PUSU! » | tulnud. polnud. » | ploom » | LU:K » 

kolmapäev, jaanuar 04, 2006 

MÄGEDES


Ma küsin liiga palju. Küsin seda, mida ma tegelikult ei taha teada. Ja kui küsimus on õhus, siis tahetakse vastata.

Mulle meeldiks kui saaks ruttu liigsed küsimused õhust tagasi endasse tõmmata. Siuhti! Ja keegi ei vasta. Ja mina ei kuule vastust.

Hullemaks teeb olukorra, kui hakata õhusolevat küsimust enda sõnadega kildudeks pommitama. See ei õnnestu ju. Tekitab ainult rohkem küsimusi juurde.
Brrh!


Thomas Dybdahl - From Grace

See oli ikka ia lugu. Kuidagi natuke kurb, aga hea! Ja mina küsin kah vahel neid asju, mida ma tegelikult teada ei taha... njaa....



      Näita ennast

Lugemine

  • Hetkel:
  • Camus, Albert "Võõras"
  • Maeterlinck, Maurice "Sinilind"
  • Uspenski, Eduard "Krokodill Gena ja teised muinasjutud"
  • Loe, Erlend "Naiiv.Super."
  • Albee, Edward "Loomaaialugu""

  • Tulevikus:
  • Kane, Sarah "Complete plays"
  • Lessing, Doris "Mara and Dann"
  • Winterson, Jeanette "Kehale kirjutatud"
eXTReMe Tracker