« Tagasi | twist and shout » | Tohtri-Tädi » | LIFT » | Kõik on kinni mõtlemises! » | Pizzicato Five - Twiggy Twiggy » | mooooor voooter, Sir? » | teisipäevane hullus » | Änd aim bäääääk! » | aitab küll » | Numbri-Inimesed » 

neljapäev, detsember 09, 2004 

mwela mwela

Huvitav, kas ka 30 aasta pärast küsitakse mu käest küsimusi a la
"Aga homme tulete ka ikka kooli?"
"Mitmendas klassis juba käite?"
"Palun õpilaspilet"

Viimasel kaheksal aastal olen ma Headel-Päevadel näinud välja kui 17 aastane. Mitte-Nii-Headel-Päevadel umbes 15-16. Täna tuli Väga Hea Idee kuidas me näeksime veidi vanemad välja.
Peame jooma järgmised pool aastat odekolonni, silma alla kotid kasvatama. Või siis kummiliimiga kortsuvaod näkku kraapima. Ja et hääl läheks vanemaks ning kähedamaks, suitsetame. Väga palju. Niiet et endal räme hakkab. Peaasi et teistel vanuseliselt "Õige" vaadata oleks.

Aga minu eelis on see, et 87 aastasena näen ma välja kui 82-83!
My ass, kui te siis raisk kadedad pole! :)

See oli Optimistlik.
Aitähh!!!



      Näita ennast

Lugemine

  • Hetkel:
  • Camus, Albert "Võõras"
  • Maeterlinck, Maurice "Sinilind"
  • Uspenski, Eduard "Krokodill Gena ja teised muinasjutud"
  • Loe, Erlend "Naiiv.Super."
  • Albee, Edward "Loomaaialugu""

  • Tulevikus:
  • Kane, Sarah "Complete plays"
  • Lessing, Doris "Mara and Dann"
  • Winterson, Jeanette "Kehale kirjutatud"
eXTReMe Tracker