« Tagasi | Tohtri-Tädi » | LIFT » | Kõik on kinni mõtlemises! » | Pizzicato Five - Twiggy Twiggy » | mooooor voooter, Sir? » | teisipäevane hullus » | Änd aim bäääääk! » | aitab küll » | Numbri-Inimesed » | kummastus... » 

pühapäev, detsember 05, 2004 

twist and shout

Lugesin just musta teksti.
Punasel taustal.
Kui ma teile paaril järgmisel nädalal tänaval otsa koperdan või tere ei ütle, siis andestage. Ma olen lihtsalt pime.

Mul on kõht tühi.
Ma ei saa kööki minna kuna seal krõbistab hiir. Jah, ma kardan närilisi. Meeeletult!
No ma loodan et läheb kiiremini valgeks ja hiir lööb põnnama.
Tahan juuustusaiiiaaaa!!!

Avastasin et on (vähemalt?) kaks laulu mida kuulates ma lähen seest nostalgiliselt õõnde.

Darren Hayes - Insatiable
George Michael - Miss Sarajevo

Kellelegi veel mõjuvad Need Laulud?



      Näita ennast

Lugemine

  • Hetkel:
  • Camus, Albert "Võõras"
  • Maeterlinck, Maurice "Sinilind"
  • Uspenski, Eduard "Krokodill Gena ja teised muinasjutud"
  • Loe, Erlend "Naiiv.Super."
  • Albee, Edward "Loomaaialugu""

  • Tulevikus:
  • Kane, Sarah "Complete plays"
  • Lessing, Doris "Mara and Dann"
  • Winterson, Jeanette "Kehale kirjutatud"
eXTReMe Tracker