« Tagasi | VELVET » | MAMMUT » | ODEKOLONN » | SATURN » | GARANTII » | KITTEL » | JOONLAUD » | EKSTRAVAGANTNE » | SUUSAD » | HOLA! » 

neljapäev, veebruar 17, 2005 

KEELDUS


Nägin unes et olin trummi sees. Ja trummi peal mängiti Michael Jacksoni "Thriller"it.
Olukorra oleks eriti hirmuäratavaks teinud kui pärast loo lõppu oleks Karumõmm hakanud seda kommenteerima ning punkte panema. Ma ei oleks saanud trummi seest kuhugi põgeneda ka. Oleksin olnud nagu osav orav kes jookseb ratta (ehk siis mina trummi) sees ringe. Ja siis oleks üks kutt mu koos trummiga endale ostnud ja tänavale lahti lasknud. Oleksime kõndinud kõrvuti ning joonud Spritet.
Nähh, miks mu uni varem otsa sai!



      Näita ennast

Lugemine

  • Hetkel:
  • Camus, Albert "Võõras"
  • Maeterlinck, Maurice "Sinilind"
  • Uspenski, Eduard "Krokodill Gena ja teised muinasjutud"
  • Loe, Erlend "Naiiv.Super."
  • Albee, Edward "Loomaaialugu""

  • Tulevikus:
  • Kane, Sarah "Complete plays"
  • Lessing, Doris "Mara and Dann"
  • Winterson, Jeanette "Kehale kirjutatud"
eXTReMe Tracker