« Tagasi | ODEKOLONN » | SATURN » | GARANTII » | KITTEL » | JOONLAUD » | EKSTRAVAGANTNE » | SUUSAD » | HOLA! » | PEAAEGU » | HÜLJES » 

teisipäev, veebruar 15, 2005 

MAMMUT


Huvitav, kas on inimesi, kes tõsimeeli arvavad et nad on Igavad. No mitte ei arva, vaid Teavad.
Ma ei pea silmas egolaksakaid ootavaid persoone, kes halavad enda igavaksoleku üle kuid tegelikult ootavad teiste positiivsusest pakatavat tiraade teemadel
"Ei, sina küll Igav pole!"
"Mis? Sina? Igav? Ahh, ära aja hullu!"
"Kui sina oled Igav, kes siis mina veel olen?".

Isegi sellel absurdihuumorist pakataval planeedil Maa on omad piirid.
Kõik ei saa olla pruunide silmadega, keegi peab olema ka siniste silmadega.
Kõik ei saa olla pikad, keegi peab olema ka lühike.
Kõik ei saa olla kosmonaudid, keegi peab olema ka raamatupidaja.
Realistlikult antud teemale vaadates teab isegi titt et kõik ei saa lihtsalt Huvitavad olla. Keegi peab olema ka Igav.
Kas seda saab DNA koodi uurides teada?
Käejoonte järgi?
Pikkuse?
Igava jutu? (See pole argument, me kõik ajame vahetevahel igavat juttu)

Optimist kisaks hetkel: "Meis kõigis on midagi Huvitavat. Keegi pole üdini Igav!"
Pessimist jauraks vastu: "Kõik on vapustavalt Igavad. Ma pole kohanud Ühtegi inimest kes oleks veidikenegi Huvitav."
Aga mina söön õuna.



      Näita ennast

Lugemine

  • Hetkel:
  • Camus, Albert "Võõras"
  • Maeterlinck, Maurice "Sinilind"
  • Uspenski, Eduard "Krokodill Gena ja teised muinasjutud"
  • Loe, Erlend "Naiiv.Super."
  • Albee, Edward "Loomaaialugu""

  • Tulevikus:
  • Kane, Sarah "Complete plays"
  • Lessing, Doris "Mara and Dann"
  • Winterson, Jeanette "Kehale kirjutatud"
eXTReMe Tracker