« Tagasi | MAMMUT » | ODEKOLONN » | SATURN » | GARANTII » | KITTEL » | JOONLAUD » | EKSTRAVAGANTNE » | SUUSAD » | HOLA! » | PEAAEGU » 

teisipäev, veebruar 15, 2005 

VELVET


Hommikul vara ärkamise eelised:
* saab köögi aknast teed lüristades irvitada kuidas ülemise korruse mees oma autot lumest lahti kraabib
* sain just teada loo pealkirja mis mind on viimane nädal aega kummitanud (lugu siis. on kummitanud. mitte pealkiri. sest ma seda ei teadnud. ju. kuidas saakski mitte-eksisteeriv asi kummitada. nagu kummitus? järelikult on kummitus olemas. sest kummitus ei saaks kummitada kui teda poleks olemas)
Old Habits Die Hard - Mick Jagger & Dave Stewart
* kõik on liiga Sürr ja Mõnus. Isegi sokolaadi ei taha!

Kindlasti on veel eeliseid. Aga mu sürr olek hetkel ei suuda teri sõkaldest eraldada. Või midagi säärast.

Aa...
Suurim eelis.
* saab tagasi magama minna. Aga mitte kohe! Siis kandub mu sürrus (eesti keel?) üle unenägudesse. Mida ma ei taha. Need on 79 % ulatuses niigi liiga sellised millest ei saaks isegi psühhiaatrile rääkida. MA EI TAHA SINNA MAJJA MINNA! MITTE PRAEGU!



      Näita ennast

Lugemine

  • Hetkel:
  • Camus, Albert "Võõras"
  • Maeterlinck, Maurice "Sinilind"
  • Uspenski, Eduard "Krokodill Gena ja teised muinasjutud"
  • Loe, Erlend "Naiiv.Super."
  • Albee, Edward "Loomaaialugu""

  • Tulevikus:
  • Kane, Sarah "Complete plays"
  • Lessing, Doris "Mara and Dann"
  • Winterson, Jeanette "Kehale kirjutatud"
eXTReMe Tracker