« Tagasi | DOKUMENT » | JÕHVIKAD » | TUULED » | NAERATUS » | KEERDTREPP » | MITU » | PÖÖRDUDA » | KUNINGAPOEG » | LAHTINE » | LÕUNA » 

teisipäev, märts 15, 2005 

KINGADESSE


Kui ma otsustan võtta üle kellegi teise inimese identiteedi ja tema on nõus, kas siis minust saabki Tema?
Kui ma hakkan käituma nagu tema ja söön neid asju mida tema ja siis kõnnin nii nagu tema ja loen samasid raamatuid mis tema ja närin küüsi nagu tema ja valgus jätab minust samasuguse varju nagu temast.
Isikukood on erinev. Aga kui ta annab selle mulle. Annab nii et talle endale ei jää alles. Või on see siis kinkimine? Kingitakse ära nii, et see ongi siis selle inimese omand, kes on kingituse saanud? Või on see andmine?
Kui tema isikukood on minu oma, kas ma siis olengi tema? Peaksin vist talle enda isikukoodi vastu andma. Siis saab ta olla keegi. Või number ei tee inimest? Mis siis teeb? Soeng? Kõnnak? Teadmised?
Äkki Jeesus polnudki Jeesus. Äkki oli ta keegi, kes oli omistanud Jeesuse identiteedi? Aga kuhu jäi Päris Jeesus?
Kui ma oleksin elanud Siis, oleksin võinud minagi hakata Jeesuseks?

Kas pärast saab tagasi ka võtta? Enda "eelmist" identiteeti?

Värttinä - Nahkaruoska

Selle loogika kohaselt peaks sinu identiteedi ülevõtmine olema ju käkitegu :)
Jah, peas tühjuse tekitamisega võib mul tekkida probleeme. Aga ma olen viimasel ajal oma tegudega ka end üllatanud :)



      Näita ennast

Lugemine

  • Hetkel:
  • Camus, Albert "Võõras"
  • Maeterlinck, Maurice "Sinilind"
  • Uspenski, Eduard "Krokodill Gena ja teised muinasjutud"
  • Loe, Erlend "Naiiv.Super."
  • Albee, Edward "Loomaaialugu""

  • Tulevikus:
  • Kane, Sarah "Complete plays"
  • Lessing, Doris "Mara and Dann"
  • Winterson, Jeanette "Kehale kirjutatud"
eXTReMe Tracker