« Tagasi | MÄGEDES » | Guru Nanak » | TEISEL PÄEVAL » | esimene » | Kui... » | ja püüan » | I could have been a sailor, » | PUSU! » | tulnud. polnud. » | ploom » 

reede, jaanuar 06, 2006 

KELLEST?


Ma olen nii kuradima veniv. Nagu kummiliim. Venin, aga tegelikult olen paigal. Olen teel kuhugi, aga olen tegelikult paigal. Olen paigal, aga tegelikult venin ja olen teel kuhugi.

Kui ma olen mitmes kohas korraga, siis mind tegelikult justkui polegi. Ei üheski neis kohtades. Ehk siis mind pole. Üldse olemaski.
Sest olemasolemise võimalikkus saab tekkida vaid juhul, kui olla kuskil. Ükskõik, kus.

"Anne Frank, the soldiers are gone. Come out and play."
Aga kui keegi ei hõikaks, et nüüd võib välja tulla, siis jääkski nurgataha enda mänge mängima? Venivaid ja kuhugi teel olevaid mänge. Mitte-eksisteerimise mänge.

Ratam-ta-ram-ta-taaa...


Moloko - Fun For Me

Ammu ... mitu aega tagasi, Erkki, Andres ja Priit panid kummiliimi põlema ja mina vaatasin pealt... See oli põnev.

Aga kui olla eikuskil, siis on kah ju nii, et ikka oled kusagil... nimelt eikuskil.

Jaa... see on probleem.

Aga rahvaluule riiulid ülikooli raamatukogus tuletasid mulle täna sind meelde :P. Kadriko, kadriko...

Sulle on hakanud seal majas meeldima?

Või lihtsalt tahad enda aktsiaid kellegi silmis tõsta ning saad enda vestlustesse pikkida lauseid a la
"Aga TÜ raamatukogus oli täna nii, et...",
"Ma olen nii väsinud, käisin just TÜ raamatukogus" ?

Tore maja on.
Täna oli. Homme on ka. Arvatavasti ka pühapäeval :)

Aga sellise ülalt laieneva kujuga maja on, et tekib tunne, et vajub laiali. Isegi kummiliim ei päästaks.
Laskeavasid täis, selleks et kriminaalid saaks raamatuid salamisi välja toimetada.

Et ... on küll akkand see maja meeldima. Aga ma väga alles tulin. Ses suhtes, et ma seal aint kaks korda olen käind :P ...ja ... seal on kuidagi vaikne igast asju teha ... muidugi mõlemad korrad, kui ma seal käisin, olen ma sealt suht surnult väljunud ... pärast pikka kirjutamist... aga jah... kõik õpivad ja ... nii .. naljakas... ja nii äge.

Aga kas sellega siis saab tõsta oma aktsiaid kellegi silmis? ... ma polegi mõelnud sellele varem...pigem saan ma nohiku kuulsuse :D ... eih tegelt .. mai ole selles aktsiaasjanduses eriti tugev.

ma tunnen ennast nii väiksena seal.

aga oskad sa mulle soovitada kedagi, kellele selliste lausetega muljet avaldada? :P

Mina käisin ka esimest korda sel aastal majas ära. Nägin kummitusi. Vaatasin surmale silma sisse ja taipasin seda alles paar sekundit pärast pilgu ära pööramist. Ja lõpuks pakkisin õhtul kiirkorras varanatukese ja lahkusin linnast, sest selliseid koletisi täis asulas ei julge lausa ööd veetagi, vähemalt kaine peaga mitte. Ja veel, et utlib on raadiokiirjusest nii saastunud, et suisa kole ... iga nurga peal on mõni, kes arvab et tema ekraan-klaver ei sega õppimist ja raadioained ei häirigi ajutegevust ega kutsu esile ajuvähki.



      Näita ennast

Lugemine

  • Hetkel:
  • Camus, Albert "Võõras"
  • Maeterlinck, Maurice "Sinilind"
  • Uspenski, Eduard "Krokodill Gena ja teised muinasjutud"
  • Loe, Erlend "Naiiv.Super."
  • Albee, Edward "Loomaaialugu""

  • Tulevikus:
  • Kane, Sarah "Complete plays"
  • Lessing, Doris "Mara and Dann"
  • Winterson, Jeanette "Kehale kirjutatud"
eXTReMe Tracker