« Tagasi | POOLIKULT » | KELLEST? » | MÄGEDES » | Guru Nanak » | TEISEL PÄEVAL » | esimene » | Kui... » | ja püüan » | I could have been a sailor, » | PUSU! » 

esmaspäev, jaanuar 16, 2006 

PÄEV: ESIMENE


Nii hea tunne oleks, kui üks koorem on õlgadelt langenud ja siis saaks rahulikumalt hingata ning lihtsalt puhata ja mängida. Kasvõi vaid hetkeks.
Kui täna tagasi tulin koolist, ei hinganud ma kergendatumalt. Mul läks heasti. Ma olin tulemusega rahul.

Ja praegu ei suuda ma mõelda.
Kõike on liiga palju. Vähe? Kõike on!

//... all day I keep from falling apart ...//
Conjure One - Tears From The Moon



      Näita ennast

Lugemine

  • Hetkel:
  • Camus, Albert "Võõras"
  • Maeterlinck, Maurice "Sinilind"
  • Uspenski, Eduard "Krokodill Gena ja teised muinasjutud"
  • Loe, Erlend "Naiiv.Super."
  • Albee, Edward "Loomaaialugu""

  • Tulevikus:
  • Kane, Sarah "Complete plays"
  • Lessing, Doris "Mara and Dann"
  • Winterson, Jeanette "Kehale kirjutatud"
eXTReMe Tracker