« Tagasi | PÄEV: SEITSMES » | PÄEV: KUUES » | PÄEV: VIIES » | PÄEV: ÖINE VAHEPALA » | PÄEV: NELJAS » | PÄEV: KOLMAS » | PÄEV: TEINE » | PÄEV: ESIMENE » | POOLIKULT » | KELLEST? » 

kolmapäev, veebruar 01, 2006 

BRECHT


Kui lihtne oleks TÜ raamatukokku ööseks luku taha jääda (ehk siis lasta end jätta)?
Nii, et mina oleksin seespool ja teised kõik väljaspool. Kuhu ma end paigutama peaksin, et nii saaks teha?

Aga peahoone? Sinna oleks vist lihtsam. Seal on neid keerdkohti lausa hulgim ju.

ma lugesin, et :

Kuhu ma end paigutama peaksin nii, et saaks teha?

kaks korda lugesin nii... ja eih saand aru, et mida teha ...

aga jah ...
heh ... naljakas...

Oled proovinud?

Heh. See oleks naljakas kui me proovime raamatukogus ööbimist samal ööl ning meil mõlemil õnnestub ning ehmume üksteise peale (ning ehmatame samas üksteist) pimedas koridoris.

Hirmutav :)

mina üksi küll ei julgeks ... ma olen nii argpüks :P



      Näita ennast

Lugemine

  • Hetkel:
  • Camus, Albert "Võõras"
  • Maeterlinck, Maurice "Sinilind"
  • Uspenski, Eduard "Krokodill Gena ja teised muinasjutud"
  • Loe, Erlend "Naiiv.Super."
  • Albee, Edward "Loomaaialugu""

  • Tulevikus:
  • Kane, Sarah "Complete plays"
  • Lessing, Doris "Mara and Dann"
  • Winterson, Jeanette "Kehale kirjutatud"
eXTReMe Tracker