« Tagasi | PÄEV: NELJAS » | PÄEV: KOLMAS » | PÄEV: TEINE » | PÄEV: ESIMENE » | POOLIKULT » | KELLEST? » | MÄGEDES » | Guru Nanak » | TEISEL PÄEVAL » | esimene » 

reede, jaanuar 20, 2006 

PÄEV: ÖINE VAHEPALA


Ohhjeerum. Kellele mu virtuaalse postkasti sisu nii metsikut huvi pakub, et tahab selle passwordi teada? Jumal-jumal.
Mis kuradima saladused mu postkastis olla võivad, et SA neid teada tahad saada? Või on SINU saladused seal, mida SA tahad ära kustutada?

Tead, SA ei meeldi mulle!

Mul on niigi olnud äärmiselt tühjendav nädal, ma ei vaja kedagi nõmikut asju veel hullemaks ajama.
Samas... Kas enam hullemaks saab minna...?

Mõned päevad on sellised, kui ärgates juba teab, et sellest päevast tuleb midagi ilusat. Mõnel päeval ei julge silmi lahtigi teha kuna on oodata koleda maailma teket enda ümber. Hiilin vaikselt ja tasa, räägin sosinal. Et päev ei saaks aru, et ma olen juba ärkvel ning ta hoiab enda koledused endale.

Ma ei tea, mida ma homme hommikul teen. Ma ei julge ärgata. Ma ei julge tervet päeva maha ka magada, sest äkki on homme tulemas Ilus Päev. Ning ma lihtsalt ei tea seda hetkel. Ning ei saa sellest osa. Homme.
Kas ma vihjet saan?


Rivo ütles, et mu pöial on külmetuse ohver. Ma ei tea, kas ta tegi nalja või mitte, aga kuna ma ise midagi muud välja ei oska mõelda, siis võibolla nii ongi.


Flunk - Blind My Mind



      Näita ennast

Lugemine

  • Hetkel:
  • Camus, Albert "Võõras"
  • Maeterlinck, Maurice "Sinilind"
  • Uspenski, Eduard "Krokodill Gena ja teised muinasjutud"
  • Loe, Erlend "Naiiv.Super."
  • Albee, Edward "Loomaaialugu""

  • Tulevikus:
  • Kane, Sarah "Complete plays"
  • Lessing, Doris "Mara and Dann"
  • Winterson, Jeanette "Kehale kirjutatud"
eXTReMe Tracker