« Tagasi | BRECHT » | PÄEV: SEITSMES » | PÄEV: KUUES » | PÄEV: VIIES » | PÄEV: ÖINE VAHEPALA » | PÄEV: NELJAS » | PÄEV: KOLMAS » | PÄEV: TEINE » | PÄEV: ESIMENE » | POOLIKULT » 

neljapäev, veebruar 02, 2006 

MINULE


Miks ma peaksin enda sisetunnet uskuma?
Kuigi ta asub minu sees, ei tähenda see, et ta peaks vastama Õigetele reeglitele. Et see tunne ongi Õige.
Ta on lihtsalt tunne, mis on Minu Sees. Ta võib olla hoopis kellegi Muhu memme jaoks õige. Aga paikneb minu sees.

Elu on keeruline.
Ei! Elu on keeruline, kui see keeruliseks mõelda.

Või... Mõeldes alles avastatakse elu keerulisus? Kes ei mõtle, see ka ei taba ju keerulisi aspekte elust?


// Mul algas täna hommikul vaheaeg. Ja esmaspäeval algab uus semester. Metsik hunnik vaba aega mu käes kõrvetab.

õiget ja valet ei ole ...eriti tunnetes...

ah, tegelt, mida mina ka tean tunnetest?!

Tahan õppida mittemõtlema. Aga see on keeruline, pagana keeruline.

Ekssemiootiku tragöödia seisneb ülesemiotiseerimises - nõnda õndsalt õnnelik oleks mitte mõelda ja elada, lasta tsentraalprotsessori laadung kümnekonnale protsendile, mitte kuumutada süsteemi üle ning hoiduda riskidest, mis kaasnevad üleinterpreteerimisega.

Ja mitte rääkida, et mitte näida rumal ja naiivne või - veel hullem - arusaamatult segane ja mõistetamatu, võõras ning ahistav.

Miks just Muhu memmele? Miks mitte setu taadile?

Õiged ja valed justkui hetkel ning piiratud süsteemis adekvaatsed hinnangud, mis üldises ajastuteepohhis hävivad juba järgmisel hetkel.

(kooli kohta nutt&hala mu oma bloogis)



      Näita ennast

Lugemine

  • Hetkel:
  • Camus, Albert "Võõras"
  • Maeterlinck, Maurice "Sinilind"
  • Uspenski, Eduard "Krokodill Gena ja teised muinasjutud"
  • Loe, Erlend "Naiiv.Super."
  • Albee, Edward "Loomaaialugu""

  • Tulevikus:
  • Kane, Sarah "Complete plays"
  • Lessing, Doris "Mara and Dann"
  • Winterson, Jeanette "Kehale kirjutatud"
eXTReMe Tracker