« Tagasi | mwela mwela » | twist and shout » | Tohtri-Tädi » | LIFT » | Kõik on kinni mõtlemises! » | Pizzicato Five - Twiggy Twiggy » | mooooor voooter, Sir? » | teisipäevane hullus » | Änd aim bäääääk! » | aitab küll » 

reede, detsember 10, 2004 

Billie Holiday - Don't Explain

Kuulasin täna esimest korda elus Billiet.
Aru ma ei taipa miks ma teda varem pole enda jaoks avastanud.

Tegelikult vajan ma abi.
Olen kuulanud ühte laulu terve hommikupooliku.

Billie Holiday - Don't Explain.

Ja nüüd küsimus selline, et KUST MA SEDA LUGU TEAN?
Kuulasin esimest korda ning ma teadsin kõiki sõnu peast.

Mõtlesin kõik plaadid kodus läbi kuulata et kes seda laulu veel laulnud on.

---------------------

hush now, don’t explain
just say you'll remain
I'm glad you're back,
don't explain

quiet, don't explain
what is there to gain
skip that lipstick
don't explain



      Näita ennast

Lugemine

  • Hetkel:
  • Camus, Albert "Võõras"
  • Maeterlinck, Maurice "Sinilind"
  • Uspenski, Eduard "Krokodill Gena ja teised muinasjutud"
  • Loe, Erlend "Naiiv.Super."
  • Albee, Edward "Loomaaialugu""

  • Tulevikus:
  • Kane, Sarah "Complete plays"
  • Lessing, Doris "Mara and Dann"
  • Winterson, Jeanette "Kehale kirjutatud"
eXTReMe Tracker