« Tagasi | See Suur Kivi » | Billie Holiday - Don't Explain » | mwela mwela » | twist and shout » | Tohtri-Tädi » | LIFT » | Kõik on kinni mõtlemises! » | Pizzicato Five - Twiggy Twiggy » | mooooor voooter, Sir? » | teisipäevane hullus » 

pühapäev, detsember 19, 2004 

EMBAME!

Ma käve täämpä vanaimä puul. Memm mõskse mõsu ku ma sinnä jõudse. Tal oll hää miil mind nätä.
Leüdse säält üte väigade mõnosa votomassina. A ma mõista õiq taaga midä tetä. Uurse tükk aigu. Meeldüs.
Ma tahtse üte purki moosi üten võtta. A meelest läts küssü. Nüüt alles tull miilde.
Lumi om välän. Mulle meeldüs lumi. Juba ammust aast. Ku ma lats olli, egä talv ma uisuti. Nüüd olõiq uma 14 aastat uiske alla saanuiq. Tiiä õiq kas ma inämp mõistagi nunde vigutitega miskit tetä.
Ma mõsse inne minehku juussit. Ummava iks tsipakõnõ likõ.
Kiä tu mõist taad kirohtatu lukõ?

Chicago Soundtrack



      Näita ennast

Lugemine

  • Hetkel:
  • Camus, Albert "Võõras"
  • Maeterlinck, Maurice "Sinilind"
  • Uspenski, Eduard "Krokodill Gena ja teised muinasjutud"
  • Loe, Erlend "Naiiv.Super."
  • Albee, Edward "Loomaaialugu""

  • Tulevikus:
  • Kane, Sarah "Complete plays"
  • Lessing, Doris "Mara and Dann"
  • Winterson, Jeanette "Kehale kirjutatud"
eXTReMe Tracker