« Tagasi | Billie Holiday - Don't Explain » | mwela mwela » | twist and shout » | Tohtri-Tädi » | LIFT » | Kõik on kinni mõtlemises! » | Pizzicato Five - Twiggy Twiggy » | mooooor voooter, Sir? » | teisipäevane hullus » | Änd aim bäääääk! » 

reede, detsember 10, 2004 

See Suur Kivi

Mul oli juba korraks meelest läinud kui Hea kõik oli. Mulle meeldis mõnus aeglane vaikelu. Ei ühtki katastroofi. Isegi suurt tuult polnud.
Chill triivimine. Probleemitu.
Siis ma ei saanud aru kui Vapustav see on.

Arvasin et See Suur Kivi mis mu elus on, paikneb sügaval mu taskus. Seda ei nähta ja nii ongi Hea.
Aga EI!
Ma vist olen oma Muinasjutu-Maailmas elanud.
See Kivi polnud üldsegi seal kus ma arvasin? Minu tasku põhjas siis.
Paistab et oli. Aga taskus oli auk. Auk, mida ei saa kinni nõeluda.

Kõik on korraga nii keeruliseks muutunud.

Väga jube tunne on istuda ja oodata.
Ma tean et millalgi See Katastroof juhtub. Aeg on see, mida ma ei tea. Kas tahaksingi teada? Mida see annaks? Mitte midagi.

Tahan vaikelu tagasi!

Pärast Seda Tormi ei pruugi enam piimajõed voolata, rohi Rohelisena näida ning Päike mitte paista.

Nii ütlevad Need, kes pole ise Probleemi sees. Ka mina arvasin nõndamoodi umbes... nädal tagasi. Et Kõik Negatiivne on ajutine. Piisab vaid mõtlemisest ning naeratamisest.
Ei piisa!

Peaasi et mul endal Hea on? Saadan seenele kõik teised kellele Minu Valikud ei pruugi meeldida? Kolin kasvõi üksi metsa elama, inimestest eemale et ei saaks iga hetk kivipildumise võistluse märklauaks?
Mis Maailmas sa elad?
Primaarsed on Teised.
Sekundaarne sa ise.
Elu ongi puzzle. Need kohad mis on suures Maailma puzzles Teiste poolt täitmata jäetud, sinna asetad sa enda tükid. Ja kui kujult nad ei sobi, eks nad tuleb selliseks teha siis.



      Näita ennast

Lugemine

  • Hetkel:
  • Camus, Albert "Võõras"
  • Maeterlinck, Maurice "Sinilind"
  • Uspenski, Eduard "Krokodill Gena ja teised muinasjutud"
  • Loe, Erlend "Naiiv.Super."
  • Albee, Edward "Loomaaialugu""

  • Tulevikus:
  • Kane, Sarah "Complete plays"
  • Lessing, Doris "Mara and Dann"
  • Winterson, Jeanette "Kehale kirjutatud"
eXTReMe Tracker