« Tagasi | EMBAME! » | See Suur Kivi » | Billie Holiday - Don't Explain » | mwela mwela » | twist and shout » | Tohtri-Tädi » | LIFT » | Kõik on kinni mõtlemises! » | Pizzicato Five - Twiggy Twiggy » | mooooor voooter, Sir? » 

pühapäev, detsember 19, 2004 

Track 15

Iga kord, kui ma vannis käin, võtan ma midagi kaasa lugeda.
LR-i viimane number (nr. 37-39) sai just lõpetatud. Meeldis. Soovitan. Mul jäi lõpp veidi arusaamatuks. Kas David tappis lõpus Martini ära? Või enda?

// "... kuni valgus süttib ja siis järsult kustub." //

Või mitte kedagi? Aga see nuga? Miks ta sellega Martini juures käis?
Leidsin kapi tagant karbi oma Eriliste Kirjadega. Ma isegi ei tea miks ma neid lugema hakkasin. Meenutamaks Vanu Aegu? Tõesti ei tea. Võibolla.


Ma tunnen selle käekirja isegi pimesilmi ära. Silma jäi üks koht:
// Sa oled ja jääd alatiseks minu jaoks väga oluliseks inimeseks. Ja ma tunnen puudust Sinu lähedusest. Pole oluline, et mitte pidevalt.
Nii... Sõnad on otsas... Tahan öelda umbes seda, et oled üks vähestest, kellega jään alatiseks seotuks. Seega minu jaoks väga eriline inimene. Kas erilistest inimestest on võimalik lõplikult üle saada?//

Veider... Alatiseks...
Möödas on umbes üle kahe aasta ja meie vahel haigutab Tühjus. Nii palju siis Alatisest. Aeg edeneb. Inimesed muutuvad. Tunded muutuvad. Mõtted muutuvad.
Miks siis anda Hetketunnetele parim enne kuupäevaks Igavesest-Ajast-Igavesti.

Püüdsin neid kirju lugedes viia end Sinna Sisse. Tunda, mis oli Siis. Mõelda, mida ma Siis mõtlesin. Aga ma ei suutnud. Sest ma ei mäletanud. Mõned detailid jooksid silme eest läbi. Kuid see oli ka Kõik.

Me oleme muutunud. Liiga palju erinevas suunas? Mul on isegi kahju. Tean, et Siis on Siis ja Praegu on Praegu, kuid... Ma ei tea...

Midagi Nii Head ei saa ju muutuda Tühjuseks. Saab?

JääBoileri album "Nii ongi"

Oot... Kas su kirjad on mul Eriliste Kirjade karbis vanaema pool kapi taga?

Probleem? Minul pole probleemi. Sul on?
Need Inimesed, kelle kirjad Seal Karbis asetsevad, on teadlikud sellest.
Kas ma olen sinult saanud miskisuguseid kirju?

PALUN MITTE VÕTTA VIHJENA EELNEVAT LAUSET!

Ääremärkus:
Närilisi kardan ma siiamaani...
Ja vee hirm süvenes pärast ühe filmi vaatamist...



      Näita ennast

Lugemine

  • Hetkel:
  • Camus, Albert "Võõras"
  • Maeterlinck, Maurice "Sinilind"
  • Uspenski, Eduard "Krokodill Gena ja teised muinasjutud"
  • Loe, Erlend "Naiiv.Super."
  • Albee, Edward "Loomaaialugu""

  • Tulevikus:
  • Kane, Sarah "Complete plays"
  • Lessing, Doris "Mara and Dann"
  • Winterson, Jeanette "Kehale kirjutatud"
eXTReMe Tracker