« Tagasi | Track 15 » | EMBAME! » | See Suur Kivi » | Billie Holiday - Don't Explain » | mwela mwela » | twist and shout » | Tohtri-Tädi » | LIFT » | Kõik on kinni mõtlemises! » | Pizzicato Five - Twiggy Twiggy » 

teisipäev, detsember 21, 2004 

Pigem tomateid!

Kui ma olen sulle võõras inimene. Võõra staatuses oled sa ka juhul kui
1. sa oled kunagi mu vanaemaga ühes palatis haiglas olnud;
2. oled mu venda mõnel võistlusel näinud;
3. tead kedagi mu mingisugusest koolist.
Ja ma olen sinu arvates suhtlemisalti välimusega ning tahaksid väga minuga keskustellu astuda.
Eelnevalt P-A-L-U-N analüüsi enda jutu teemat. Kui selleks on:
* kingamaailma kingamure
* Tundmatu Linna Tundmatus Tänavas paiknev Tundmatu pood ning selle hinnakiri + tootevalik
* viirukiküünalde soovitus (kui su maitse on niiii omapärane ja kummastav et vaid haistmismeeleta inimesed seda kiidavad)

Siis ära vaevu. Osta turult tomatitaim ja suuna enda energia selle kasvatamisse.
Aitäh.

Väikseid erandeid on ka. Nagu kõiges.

Kuid õhku jääb küsimus:
Mis linnas me käisime?







      Näita ennast

Lugemine

  • Hetkel:
  • Camus, Albert "Võõras"
  • Maeterlinck, Maurice "Sinilind"
  • Uspenski, Eduard "Krokodill Gena ja teised muinasjutud"
  • Loe, Erlend "Naiiv.Super."
  • Albee, Edward "Loomaaialugu""

  • Tulevikus:
  • Kane, Sarah "Complete plays"
  • Lessing, Doris "Mara and Dann"
  • Winterson, Jeanette "Kehale kirjutatud"
eXTReMe Tracker