« Tagasi | ai kän vhlaaaaiii » | Pigem tomateid! » | Track 15 » | EMBAME! » | See Suur Kivi » | Billie Holiday - Don't Explain » | mwela mwela » | twist and shout » | Tohtri-Tädi » | LIFT » 

kolmapäev, detsember 29, 2004 

KUKERPALL

Mu mõtted ei peatu. Vähemalt neil hetkedel kui ärkvel olen. Ma ei saa neid kinni panna. Ainuke probleem tekib siis kui magama hakkan minema. Vahin lage/seina/padja nurka ning Mõtlen. Aga mitte suvalistel teemadel. Need on mu Enne-Magama-Minekut-Mõtlemise teemad. Mis need endast kujutavad?

Ma mõtlesin sellest mida ma tahan et väga juhtuks. Kirjutasin mõtteis stsenaariumi. Kes seisab kus ja ütleb mida. Täpselt oli paika pandud ka kõik liigutused.
Ning unes nägin ma visualiseeritud kujul toimuvat. Muidu oleks hea ja tore aga oli väike Auk. Nimelt need ei toimunud iialgi reaalselt. Ja ma teadsin seda ette.
Alguses olin ma veidi pettunud. Ikka loodad ju Kõike Positiivset. Kui aga nii ei lähe... Jama lugu.

Nüüd kasutan ma uut tehnikat.
Kirjutan stsenaariumi neis valdkondades mida ma tahan et iial ei juhtuks.

Nii jätan ma reaalsuse võimaluse karbile "Kõik, mida ma tahan et juhtuks!".

Ära küsi et kas ma olen sind unes vaadanud. Ma ei vasta.

Sufjan Stevens - Size Too Small

Eieieiei.... Sa oled kõigest valesti aru saanud. See on Minu Unenägu. Minu stsenaariumi järgi. Ta ei tee keerdkäike. Ta kulgeb täpselt nii nagu Mina tahan.

Ja taaskord oled sa kõigest valesti aru saanud.
Need, mida ma tahan et juhtuks, neid ma ei vaata unes. Sest nad ei saa tõeks ju.
Vaatan vaid neid mida ma tahan et EI juhtuks.

Ähh.... Sa pead vist lugemise ära õppima...
Ma ei oska sulle hetkel midagi muud soovida :)

Ideaalsed.
Nagu ka põhikoolis.
Ja keskkoolis.
Nüüd siis hakkas see etapp pihta et kus üks osapool ei saa kirjutatust aru aga ei tunnista seda endale ega teisele osapoolele ning hakkab hoopis rõhuma (hetkel ebaõnnestunult!) teise osapoole nõrkadele kohtadele ja püüab teda läbi negatiivse prisma maha materdada et end kangelasena tunda?

selles vallas?
sellel korral?
Palju sa ütlesidki endal palaviku olevat?

Ma avastasin... Milles on probleemi.
Minul olid alg-, põhi- ja keskkoolis ideaalsed nii lugemis- kui ka arusaamisoskus.
Nagu sa väitsid, oli sul vaid lugemine!

Sa pead mind tõsiseks blondiiniks? Armas.
Ma tean väga hästi kuidas ülikoolidesse sissesaamine käib. Lugemisoskusel ja arusaamisel on seal mõningatel juhtudel ääääärmiselt väike roll.

Sa pole mu juukseid siis vist päääääris mitu aastat näinud.
Hmm... ma ei mäletagi hetkel millal ma viimati blondiin olin. Juuksevärvilt, ma mõtlen!

Tee silmad lahti. Siis näed kui korrupeerunud Eesti on.

sel aastal blondiinina...? hmm... lasmamõtlen...
aaa... EI ÜHTEGI!
keegi on minust parem? mul pole selle vastu midagi. Eriti siis, kui ta Tõesti on Parem.
Aga mulle tundub et sa üritad end sellesse kategooriasse hetkel pressida.
Loobu. Katse oli ebaõnnestumisele loodud juba veidi enne sellele mõtlema hakkamist.



      Näita ennast

Lugemine

  • Hetkel:
  • Camus, Albert "Võõras"
  • Maeterlinck, Maurice "Sinilind"
  • Uspenski, Eduard "Krokodill Gena ja teised muinasjutud"
  • Loe, Erlend "Naiiv.Super."
  • Albee, Edward "Loomaaialugu""

  • Tulevikus:
  • Kane, Sarah "Complete plays"
  • Lessing, Doris "Mara and Dann"
  • Winterson, Jeanette "Kehale kirjutatud"
eXTReMe Tracker